Cestovní kancelář ATIS a.s.
+420 554 787 111
dispecink@atis.cz
Po - Pá (7:30 - 17:00)
Prodejce
Přihlásit
Incoming
Vybrat typ dovolené
All inclusive
Týden
do 4 990 Kč
Dovolená vlakem nebo busem
Dovolená bez dětí
Dovolená bez lepku
Dovolená na horách
Dovolená na houbách
Dovolená na rybách
Dovolená pod rozhlednou
Dovolená pro velkou rodinu
Dovolená pro zralý věk
Dovolená s dětmi
Dovolená s elektroautem
Dovolená s koupáním
Dovolená se psem
Dovolená s chutí vína
Dovolená s výhodami regionu
Dovolená s vozíkem
Dovolená v lázních
Výlety, programy v Tatrách
Dovolená v termálech
Jedu sám, nic nepřiplácím
Jedu sám, nic nepřiplácím - senior
Jeseníky plné slev a výhod
Jíst a spát jako kníže
Líbánkové pobyty
Luxusní pobyty
Lyžování s koupáním
Novinky v nabídce
Dovolená Policie Modrava
Dovolená s chutí piva
Pohádkové pobyty
Postcovidová regenerace
Rekreace ROH
Dovolená pro seniory
Sleva za včasný nákup
Dovolená se slevou až 50%
Valentýnské pobyty
Velikonoční pobyty
Wellness pobyty
Zimní lyžařská dovolená
Dovolená s animačními programy
Vánoční pobyty
Silvestrovské pobyty
Mezi Vánoci a Silvestrem
Technotrasa - surová krása
Zážitkové pobyty
First minute
Last minute
Nabídka pobytů
Destinace
Smluvní podmínky
Smluvní podmínky
I. Úvodní ustanovení
II. Uživatelé služeb
III. Druhy služeb
IV. Typy smluvního vztahu
V. Smluvní vztah
VI. Ceny služeb a jejich úhrada
VII. Práva a povinnosti zákazníka
VIII. Povinnosti a práva ATIS k zákazníkovi
IX. Storno podmínky
X. Změna smlouvy
XI. Reklamační řízení
XII. Pojištění
XIII. Řešení sporů
XIV. Přechodná a závěrečná ustanovení
XV. Informace o zpracování osobních údajů
VII. Práva a povinnosti zákazníka
1. Zákazník má právo zejména:
Využívat veškerých jeho objednaných a zaplacených služeb.
Neprodleně reklamovat pobyt v souladu s „Reklamačním řádem“ ATIS, pokud služby, které zákazník využívá, neodpovídají svou kvalitou či rozsahem službám uvedeným na smlouvě.
Kdykoliv před realizací služeb odstoupit od smlouvy při úplném dodržení těchto „podmínek“, viz. oddíl IX. „Stornovací podmínky“.
Být přesně a včas informován o kvalitě, rozsahu, ceně, termínu objednaných služeb a jiných důležitých informací.
Postoupit Smlouvu na třetí osobu:
splňuje-li třetí osoba podmínky účasti na zájezdu/pobytu, může jí zákazník Smlouvu postoupit. Změna v osobě zákazníka je vůči ATIS účinná, doručí-li jí zákazník o tom včas oznámení v textové podobě spolu s prohlášením nového zákazníka, že s uzavřenou Smlouvou souhlasí, a že splní podmínky účasti na Zájezdu/Pobytu. Oznámení je včasné, je-li doručeno alespoň 7 dnů před zahájením služby.
ATIS nebo zprostředkovatel prodeje zájezdu sdělí zákazníkovi skutečné náklady spojené s postoupením Smlouvy; tyto náklady nesmějí být nepřiměřené a nesmějí překročit náklady skutečně vynaložené na postoupení Smlouvy a tyto náklady zákazníkovi doloží.
Zákazník a nový zákazník jsou zavázáni společně a nerozdílně k zaplacení doplatku ceny zájezdu/pobytu a k úhradě jakýchkoli dodatečných nákladů, které ATISu v souvislosti se změnou v osobě zákazníka vzniknou (zejména může jít o manipulační poplatek ATIS a poplatek za změnu jízdenky).
2. Zákazník je povinen:
Uvést úplné a pravdivé informace ve SoZ/SoSCR.
Uhradit v požadovaném termínu výši zálohy na všechny doposud objednané služby a to i v případě, že uzavírá SoZ/SoSCR za, či ve prospěch třetích osob.
Dodržovat platné provozní předpisy ubytovacího zařízení, wellness a subjektů poskytující služby, jejichž služby využívá. V případě porušení těchto předpisů tak závažným způsobem, že mu jsou další služby odepřeny, nemá nárok na vrácení zaplacené zálohy ani jakékoliv další finanční náhrady.
Poskytnout svoji součinnost s uvedením státní příslušnosti u všech cestujících ve formuláři smlouvy.
Seznámit sebe i ostatní cestující s těmito smluvními podmínkami a že s nimi souhlasí. V případě, že uzavírá SoZ/SoSCR za, či ve prospěch třetích osob, je povinen předat potřebné informace a dokumenty těmto osobám.
Dodržovat právní předpisy navštíveného státu.
Zákazník je povinen si počínat za všech okolností tak, aby předcházel vzniku škody nebo újmy své, dalších zákazníků, CK a jejich obchodních partnerů. V souladu s uvedeným pravidlem by zákazník např. neměl nastoupit na pobyt, jeví-li známky nakažlivé nemoci. Na základě uvedeného ATIS neodpovídá za škodu způsobenou zákazníkem.
Být dostupný na telefonním a emailovém kontaktu uvedeném ve smlouvě.
Aktivně se informovat o změnách pasových, vízových a zdravotních požadavků země určení a země tranzitu za účelem vstupu a pobytu, které se mohou měnit.