LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně - Česká republika - Západní Čechy

Lázeňský penzion LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R24)

Česká republika > Západní Čechy
Strava polopenze
BEZLEPKOVÁ strava
BEZBARIÉROVÉ zařízení
Sprcha + WC na pokoji
SAT/TV na pokoji
Pobyt se zvířetem nepovolen
Internet: Wi-Fi
Restaurace: v areálu
Kavárna
Fitness
Parkoviště
Půjčovna kol: v areálu
Krytý bazén: v areálu
Bazén - koupaliště: 1 km
Železniční stanice: 500 m
Autobusová zastávka: 100 - 400 m
Společenské a kulturní vyžití
Informace Balíčky a ceny Rezervace Informace o destinaci Hodnoceno klienty Sdílet

Konstantinovy Lázně

UPŘESNĚNÍ LOKALITY

Lázeňské městečko Konstantinovy Lázně se nachází severozápadně od Plzně v nadmořské výšce 520 m v jedné z ekologicky nejčistších oblastí České republiky. Prameny minerálních vod objevené v Konstanti­nových Lázních se vyznačují nejvyšším obsahem volného oxidu uhličitého v Čechách. Tiché a klidné okolí je ideální pro rodinnou dovolenou. Množství pohodlných a komfortních lázeňských domů, kouzelné malé pavilony s prameny minerální vody, malebně zastíněné stromy, v parku všudypřítomné sochy, to všechno zcela přetváří i tak nádhernou krajinu v ještě více okouzlující a uklidňující. V místních barech a hospůdkách vám s potěšením nabídnou místní bylinný likér Konstantin, na kterém si pochutnával během svých cest do zdejšího města známý český malíř Max Švabinský.

Můžete navštívit:

Klášter Teplá - Klášter premonstrátů s velmi známou a cennou knihovnou. Má tradice starší více než 800 let. Každodenní modlitby přímo v klášteře jsou veřejně otevřeny poutníkům, každou neděli se zde koná mše svatá.

Gutštejn – romantické zříceniny hradu Gutštejn se nachází nad přítokem Úterského potoka jihovýchodně od Bezdružic v okrese Tachov. Hradu dominuje 20 metrů vysoká věž se zaoblenými rohy.

Lom Hradišťský vrch – v tomto lomu se do konce 20. století se v něm těžil čedič, dnes se ale návštěvníci mohou těšit na koupání v lomu.

Hodnocení hotelu (9 hodnocení)

Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R22)

Jiří 16.12.2022

Spolojenost. Vše proběhlo dle objednávky a plánu

10 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R22)

Kamila 25.11.2022

Ubytování, strava, procedury, wellness - skvělé.

10 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R21)

Zdeňka Blažková 28.9.2021

Zakoupili jsme si pobyt Relax v Konstantinových lázních v termínu 17. – 19. 9. 2021.
Pobyt neměl žádnou chybu. Recepční lázeňského domu byla velmi příjemná a ochotná, rovněž masáž a koupel - součásti pobytu.
Lázně a jejich okolí jsou velice malebné a lákají k výletům. Během pobytu jsme využili rovněž nabídky z kulturního kalendáře. Velmi jsme se těšili na taneční večer s živou hudbou. Po vycházce na Hradišťském vrchu a příjemném pobytu v bazénu jsme chtěli zakončit den při příjemné hudbě se sklenicí vína.
Program tanečního večera začínal ve 20,00 hodin, my jsme do restaurace přišli jsme ve 20,15 hod. V restauraci již seděli hosté, hrála hudba. Na stolech hostů stálo občerstvení – víno, pivo apod.
Posadili jsme se ke stolu a čekali, zda přijde obsluha a my si objednáme nápoje. Čekali jsme, čekali, čekali a nikdo, kdo by nás obsloužil, zkrátka nikdo nepřišel . Čekali jsme do první přestávky a i poté. Pak jsme nevydržela a šla se zeptat, jak se objednává občerstvení. Dozvěděla jsem se, že po zahájení programu přišla servírka, roznesla objednané pití přítomným hostům, pak je hned zkasírovala a poté odešla. Pokud někdo přišel později, neměl šanci si nic objednat.
Zklamaní jsme odešli. Říkali jsme si, kde že to jsme, kam jsme se to dostali. Nevím, do kolika hodin měl být program tanečního večera, ale myslím si, že je to vůči hostům poněkud zvláštní chování. Od přítomných hostů jsem se dozvěděla, že to tam teď zkrátka takto chodí.
Mgr. Zdeňka Blažková

Vážená paní Blažková, děkujeme za recenzi. Níže vyjádření vedení Konstantinových Lázní:

po přečtení a prověření příspěvku paní Mgr. Zdeňky Blažkové musíme konstatovat, že ačkoliv jinak vyjádřila s pobytem v našich lázních naprostou spokojenost, v tom jediném bodě, na který si stěžovala, ji musíme dát za pravdu. Zmiňovaný večer s živou hudbou, na kterém se jí nepodařilo zakoupit nápoje, byl opravdu stižen tímto nedostatkem a to z důvodu náhlé kritické personální situace mezi obslužným personálem na lázeňském hotelu Prusík. Velice se za to omlouváme, přijali jsme taková opatření, abychom mohli, i za přetrvávající kritické personální situace našim hostům lépe vyhovět. Znamená to konkrétně, že otevírací doba naší kavárny Srdce je rozšířena na dobu od 10.00 do 19.00 hodin, přičemž v době tanečních večerů mají hosté možnost objednat si nápoje do 20.30 hodin.Věříme, že v budoucnu se podobné situace nebudou opakovat nejen u vašich hostů.

Tým CK ATIS

8 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)

DANUŠE HAKLOVÁ 04.9.2020

KL JSOU MALÉ, ČISTÉ LÁZNĚ V KRÁSNÉM HISTORICKÉM PROSTŘEDÍ.
PRO MNĚ BYL VELKÝM PLUSEM BAZÉN, KTERÝ NEBYL PLNĚ OBSAZEN A VŽDY PŘIPRAVEN K POUŽITÍ.

UBYTOVÁNÍ - VZHLEDEM K TOMU, ŽE VYPADALO A SNAD I BYLO PO REKONSTRUKCI, VŠE POSLOUŽILO JAK MĚLO A BEZ ZÁVAD.

ŠVÉDSKÉ STOLY BYLY ROZMANITÉ A BOHATÉ JAK OBSAHEM TAK KVALITOU(DOST ZELENINY)ROVNĚŽ SERVÍROVANÝM VEČEŘÍM SE NEDALO NIC VYTKNOUT.
OBSLUHUJÍCÍ PERSONÁL OCHOTNÝ A PŘÍVĚTIVÝ.

ZÚČASTNILY JSME SE S PÍ PURMANOVOU NĚKOLIKA HUDEBNÍCH PRODUKCÍ URČENÝM LÁZEŇSKÝM HOSTŮM. MYSLÍM,ŽE SE KAŽDÝ ÚČINKUJÍCÍ SNAŽIL UPLATNIT SVÉ SCHOPNOSTI A ZNALOSTI JAK NEJLÉPE UMĚL A S VKUSEM. TOTÉŽ MOHU POTVRDIT I O PRŮVODCI(NEJSEM SI JISTÁ P. JIRSÁK) NA OVČÍ VRŠEK, KTERÝ PODAL VYČERPÁVAJÍCÍ VÝKLAD A NAVÍC POUŽIL I SVÉ AUTO K ODVOZU HOSTŮ NA POTŘEBNÉ MÍSTO. POZVÁNÍ NA PIVO, JAKO REVANŠ,S DÍKY ODMÍTL.
NA POBYT V KL BUDU RÁDA VZPOMÍNAT A DOPORUČÍM JEJ I SVÝM ZNÁMÝM.

10 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)

Hana Soumarová 08.8.2020

Prostředí, lidé, ubytování,stravování, procedury, to vše hodnotím na výbornou. Zajímavá lokalita, příjemní lidé a možnost podnikat výlety za objevováním nových míst.

Od pracovnic Atis jen čekám na odpověď na dotaz, který jsem jim posílala ohledně lázeňského voucheru.

Jinak všem velká pochvala.

10 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)

Anna 19.7.2020

10 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)

Kadlec Zdeněk 11.7.2020

Kvalita ubytování velmi dobrá včetně čistoty,strava v nezvyklých kombinacích(např.kančí guláš s rýží),né příliš kvalitně ochucená.Na recepci chybí letáčky a mapky s doporučením výletů(v lázních se asi nepočítá s touto aktivitou).Personál v celku vstřícný.Procedůry 15-ti minutové.
Prostředí a příroda krása.

7 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20svatky)

03.1.2020

Cestovka: chybný údaj k příjezdu (hlásit se v Prusíku). Nezdůrazěno, že hotel Jirásek poskytuje pouze ubytování a snídaně. Na vše ostatní se musí docházet přes park (pro starší osoby s holemi v zimě obtížné).
Štědrý večer: personál se nechoval profesionáně, jeho oblečení neodpovídalo vážnosti večera. První chod místo v 17,00 hod, až v 18,00. Avizovaná rybí polévka nebyla rybí, hlavní jídlo studené(přírodní kuřecí řízek,brambor a omáčka), poslední chod závin byl serírován až ve 21,30. Chyběl organizátor večera, nebyl přípitek.
Wellness: velice špatně vyřešeno oblékání po ukončení pobytu. S holemi, taškou s botami, zimním kabátem a ostatním oblečením, mokrým tělem i plavkami po mokré podlaze hrozilo upadnutí s následkem úrazu. Proč nejsou oddělena pohlaví?

Dobrý den,

děkujeme za hodnocení pobytu v Konstantinových Lázních, které jsme předali k vyjádření lázních.
Zde je jejich reakce.

Při reakci na zaslanou recenzi vycházíme ze skutečností, které jsme byli schopni z časovým odstupem spolehlivě zjistit. Fakt, že hotel Jirásek poskytoval v rámci svátečních balíčků pouze ubytování a snídaně vycházel z naší snahy poskytnout hostům větší komfort tím, že budou moci večeřet na stejném místě, kde se odehrával každý večer kulturní program, tedy v hotelu Prusík. Bohužel jsme nestihli tento náš záměr hostům před příjezdem oznámit, za což se omlouváme.

V dotčeném období byla recepce Jirásek v plném provozu, nebylo třeba se registrovat v hotelu recepce Prusík, takže bylo zbytečné hosty na cokoliv ohledně registrace upozorňovat (zde se omlouváme za CK ATIS a informace do budoucna opravíme).

K průběhu štědrého večera můžeme uvést, že personál byl k dispozici v dostatečném počtu, jeho oblečení bylo standardní (černé kalhoty/sukně, bílá košile/halenka) což považujeme i k sváteční večeři za adekvátní.

Bohužel opravdu došlo vzhledem k rozsáhlejšímu servisu k posunutí časového rámce večeří, takže mezi aperitivem a závěrečnou položkou večeře (dezertem) uplynuly více než 4 hodiny, což mohlo některým klientům vadit. Na druhou stranu se jednalo o sváteční večeři a naší snahou bylo spíše vytvořit a zdůraznit pohodovou atmosféru než servírovat večeři v rekordním čase. K samotnému menu uvádíme, že rybí polévka byla opravdu rybí, jednalo se o vývar s rybími knedlíčky, možná trošku odlišná regionální receptura.

Přípitek proběhl formou oslovení každého jednotlivého stolu provozním, kdy servíroval náš lázeňský likér a zároveň osobně popřál účastníkům večeře. K tomuto způsobu jsme přistoupili vzhledem k nejednotného příchodu hostů do restaurace, abychom dříve příchozí nenechali čekat. Tento provozní pracovník byl zároveň i organizátorem večera.

10 Hodnocení

LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R19)

Chvala Vladislav 26.12.2019

Vse OK ubytovani sluzby i stravovani vyborne. S pozdravem Chvala

10 Hodnocení

AKČNÍ NABÍDKA

NEJMENŠÍ a NEJKLIDNĚJŠÍ ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ

URČITĚ OCENÍTE

Proč Konstantinovy Lázně:
-
lázně Vašeho srdce - léčba a rehabilitace kardiovaskulárních nemocí a léčba pohybového ústrojí
- nejmenší a nejklidnější západočeské lázně
- minerální prameny s nejvyšším obsahem volného oxidu uhličitého v Čechách
- jediné lázně Plzeňského kraje (jen 45 km od Plzně)
- ochutnejte místní bylinný likér Konstantin či citronádu z pramene Prusík
- nová bruslařská a cyklistická in-line stezka (5,2 km)

POLOHA UBYTOVÁNÍ

Konstantinovy Lázně, ležící cca 45 km severozápadně od Plzně se zaměřují na prevenci, léčbu a rehabilitaci kardiovaskulárních nemocí a léčbu pohybového ústrojí. Léčba je založena na využití přírodního minerálního pramene s nejvyšším obsahem volného oxidu uhličitého v České republice.

NOVĚ: rehabilitace lidí s chorobami pohybového a nervového ústrojí, rovněž včetně časné rehabilitace, k níž nastupují přímo z nemocničního lůžka pacienti po úrazech pohybového aparátu, po ortopedických operacích, implantacích totálních endoprotéz (kloubních náhrad), po operacích meziobratlových plotének i stenóz páteřního kanálu.

VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ

Celý lázeňský komplex tvoří 9 lázeňských domů, z nichž hlavní budova byla pojmenována po pražském profesorovi vnitřního lékařství MUDr. Bohumilu Prusíkovi.
LH PRUSÍK: ubytování, non-stop recepce, jídelna, kavárna s terasou, BALNEO provoz se solnou jeskyní, stálá lékařská služba.
LH JIRÁSEK: ubytování, restaurace s kavárnou a terasou, půjčovna jízdních kol a hůlek na Nordic Walking, rehabilitační bazén, salonek s Wi-Fi připojením. Depandancí hotelu je LD Palacký (na stravu se dochází do Jirásku, cca 40 m), LD Purkyně (na stravu se dochází do Jirásku, cca 70 m).
Ostatní domy: ubytování.

Další možnosti v areálu lázní: sport - Nordic Walking, petanque, cyklistika (půjčovna kol), nová bruslařská a cyklistická in-line stezka (5,2 km), tenis, stolní tenis, volejbal, lanové centrum (2 km), kultura - koncerty, taneční večery, výstavy, slavnosti, besedy, lékařské přednášky, vycházky do okolí lázní s průvodcem, zájezdy aj.

KDE BUDETE SPÁT

2 - lůžkové pokoje STANDARD (v hotelu Palacký) Spr.+WC, SAT/TV, telefon, lednička, fén, Wi-Fi.
2 - lůžkové pokoje STANDARD (v hotelu Jirásek) Spr.+WC, SAT/TV, telefon, lednička, fén, Wi-Fi. Tento typ pokoj za příplatek a na předchozí ověření.

Toto zařízení je bezbariérové. Rozsah bezbariérovosti najdete v dotazníku ZDE, který nám hotel vyplnil. Sami posuďte, zda je pro Vás bezbariérovost tohoto zařízení dostatečná. Bezbariérové pokoje je nutné předem v CK ATIS vyžádat (a ověřit jejich dostupnost), jejich lůžková skladba může být odlišná od typů pokojů, které CK Atis standardně nabízí.

FORMA STRAVY

polopenze - snídaně bufetové stoly, večeře výběr ze 4 menu. Strava se podává v hotelech Jirásek a Prusík.

Bližší informace o bezlepkové stravě najdete ZDE. (požadavek na bezlepkovou stravu je nutné uvést do objednávky).

POBYT S DĚTMI

Pobyty nejsou určeny dětem.

UPOZORNĚNÍ

Rozmístění klientů do jednotlivých penzionů se provádí přímo na místě na recepci hotelu Prusík.

INDIKACE A KONTRAINDIKACE LÁZEŇSKÉ LÉČBY:
ZDE

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ - (odlišné storno, omezení)

Upozornění: v případě změny termínu či druhu pobytu (u již potvrzené objednávky) se platí poplatek ve výši 200 Kč

TIPY NA VÝLETY A AKTIVITY

JAK UŠETŘIT V LÁZNÍCH ? (klikněte)

NEPŘEHLÉDNĚTE

Pobyt s polopenzí začíná nástupem od 14:00 hod a večeří od 17:00 hod v den příjezdu. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 10:00 hod v den odjezdu. Strava se podává v hotelech Jirásek a Prusík.
Snídaně od 7:00 - do 10:00 hod, obědy od 11:00 - 13:00 hod, večeře od 17:00 hod.

V den příjezdu se hosté ubytování v hotelech Palacký a Jirásek hlásí na recepci v hotelu JIRÁSEK.

REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)

25,- Kč/den

POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)

NENÍ POVOLEN.

PARKOVÁNÍ (informativní údaj)

zdarma na veřejných parkovištích. U hotelu Jirásek za poplatek 100,- Kč/den (+ vratná záloha 200 Kč na ovladač závory)

DALŠÍ SLUŽBY

Informace o přijímání platebních karet ( bez záruky):
Hotel přijímá tyto platební karty: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro, Diners Club, Amex.

PŘÍJEZD VLAKEM

Plzeň hl. nádraží -směr Cheb, ve stanici Pňovany se přesedá na vlak směr Bezdružice, předposlední stanice Konstantinovy Lázně (od hotelu Jirásek 200 m a od hotelu Prusík 500 m).

Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz .

PŘÍJEZD AUTOBUSEM

Z CAN Plzeň - Stříbro (přestup) - Konstantinovy Lázně. (Autobusová zastávka - vzdálena od hotelu Jirásek 100 m od hotelu Prusík 400 m).

Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz .

PŘÍJEZD AUTEM

Dálnice D5 Praha - Plzeň, sjezd z dálnice EXIT 67, dále do centra Plzně, z centra Plzně směr Karlovy Vary, po E49 přes Úněšov a za Úněšovem 4-5 km je směrová tabule odbočka vlevo Konstantinovy Lázně, projedete Pláň - Ostrov u Bezdružic - Novou Ves (v Nové Vsi doleva 1 km Konstantinovy Lázně). Parkovaní na nedalekém centrálním parkovišti u ředitelství lázní, nebo za poplatek u hotelu Jirásek.

Vzdálenost:
z Prahy: 132 km, z Českých Budějovic: 191 km,
z Brna: 337 km, z Ostravy: 506 km

Přehled pobytových balíčků a ceny

Zobrazit ceny
Zobrazit ceny
Zobrazit ceny
Zobrazit ceny
Zobrazit ceny