Hodnocení hotelu
(10 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R21)
Ulčová
05.11.2021
vše v pořádku, jsem spokojena
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R20)
I.Dvořáčková
01.8.2020
Dobrý den,
byla jsem velmi spokojena,splnilo se moje očekávání.Ráda si pobyt zopakuji.Využívám možnosti se s Vámi spojit,mohla bych někde žádat příspěvek
na ten týdenní v lázních?Děkuji za zprávu,I.D.
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R19)
Jan Hovad, Pardubice
09.7.2019
S pobytem jsme byli velmi spokojeni, kvalita stravování i ubytování špičková.Okolí nabízelo velkou možnost výletů.Jan
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R19)
Martin Sikora
13.5.2019
Hotel je krásný, čistý, má prostorné pokoje. Personál je úslušný, vstřícný. Strava chutná. Bazén by mohl být trochu větší. Jinak nemám, co bych vytkl. Příjemný pobyt.
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R19)
Zdeněk Racek
05.4.2019
Ubytování - tedy zařízení pokoje i služby s tím spojené byly zcela bezchybné. Personál v recepci, v restauraci i zdravotní sestřičky byla milé, vstřícné a jejich služby byly na špičkové úrovni. Celé zařízení hotelu, včetně parkování nám stoprocentně vyhovovalo a proti nelze vůbec nic namítnout.
Rádi a určitě se do tohoto hotelu vrátíme a můžeme ho doporučit všem.
S pozdravem Z. Racek s partnerkou
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R18)
Honza
31.10.2018
Hotel-nedaleko centra v klidné části,
-pěkný, vybaven vším co je třeba k pobytu,
-obětavý a příjemný personál,
-dobrý výběr procedur+bazén,sauna,pára,
-snídaně luxusní,oběd skromnější(bez příloh) a večeře už s bufetem.
Velmi dobré vlakové spojení po okolí- Aš,CHeb,Marianské Lázně,Karlovy vary, nebo něměcký Marktredwitz.
Rozlehlý lázeňský park a plno cest na procházky.
Dobré zázemí nejen pro cestování po okolí,ale i pro odpočinek či relaxaci.
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R17)
Kučera Vlastimil
19.6.2017
Při pobytu v uvedeném hotelu jsme byli s manželkou velice spokojeni. Ubytování a veškeré služby perfektní. Příští rok si to chceme zopakovat, ale na delší období, minimálně na týden.
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R17)
josef b. kraus
04.5.2017
Mám velmi jednoduché hodnocení - všechno bylo super, tedy dávám HARVEyi plných 5 (slovy pět) p t á k ů, a to na zemi i ve vzduchu - díky !
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R16)
Jana Kosinová a Jan Houska
10.11.2016
Dobrý den,
náš pobyt ve Františkových Lázních byl opravdu super.
Byli jsme spokojeni s ubytováním, stravováním, procedurami.
Rádi se do hotelu Harvey vrátíme.
Jsme senioři, krátké výlety jsme si plánovali sami.
Děkujeme Atisu za všechny pobyty, které jsme díky vaší cestovní kanceláři mohli uskutečnit.
10
Hodnocení
HARVEY - Františkovy Lázně (H2793R16)
Lesákovi,Kroměříž
04.11.2016
S pobytem jsme byli velmi spokojeni,jak s ubytováním tak se stravováním. Vysoce hodnotíme wellness procedury - vstřícný a ochotný personál. Pouze při příjezdu jsme byli velmi nemile překvapeni při sdělení na recepci,že náš pobyt byl zrušen (nikdo nevěděl,kdo ho zrušil).Byli jsme velmi znepokojeni a náš pobyt tedy nezačal pi velmi dlouhé cestě tak,jak jsme si představovali,totéž se opakovalo v jídelně. Nakonec se naštěstí pro nás vše vyřešilo,i když se nám nikdo za to neomluvil,což jsme očekávali,a celý pobyt již proběhl k plné spokojenosti.Pobyt bychom si klidně zopakovali,nemáme mu co vytknout - krásné prostředí, možnost výletů.
Vážení zákazníci, prověřovali jsme informace ohledně Vaší stornované rezervace. Vaše rezervace byla zrušena recepční omylem z důvodu shodného příjemní. Hosté se stejným příjmením byli stornování omylem. Na omyl se přišlo až v době příjezdu, i když hotel kontroluje a prohlíží rezervace předem. Velice se omlouváme, bylo to opravdu jen nedorozumění, shoda jmen.
10
Hodnocení