Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
BARCELÓ OCCIDENTAL PRAHA WILSON - Praha (H2990R21)
Milan Písařík
04.12.2021
Pokoj hodně malý ale za to velká, prostorná a vybavená koupelna. Výhled z pokoje do sousední zdi cca. na 3 metry, minilednička nefungovala, recepční nemluvila česky - nechápu!!!!! Snídaně bohatá. Celkem zklamání!
Dobrý den, pane Písaříku, děkujeme za Vaše hodnocení pobytu. Zde prosím odpověď managementu hotelu:
Vážený pane Písařík,
vážíme si času, který jste věnoval sdílení svého komentáře po pobytu v hotelu Occidental Praha Wilson. Zpětná vazba je nanejvýš důležitá. Přijměte, prosím, naši upřímnou omluvu za případné komplikace, které nastaly během pobytu.
S politováním čteme vaši nespokojenost s výhledem z vašeho pokoje, ale rádi bychom využili této příležitosti a upřesnili, že naše pokoje přidělujeme podle kategorie pokojů, pro kterou najdete podrobný popis na našich webových stránkách. Také se za minibar na vašem pokoji, vzhledem k aktuální situaci Covid náš hotelový řetězec Barceló uplatňuje protokol nazvaný WeCareAboutYou s cílem chránit naše hosty před nakažením virem, proto kvůli tomuto programu nenabízíme na pokojích tuto služby. Na přání je však možnost minibar zapnout, aby sloužil jako chladnička.
Jak jste zmínil, bohužel ne všichni naši zaměstnanci mluví česky, i když dostávají jazykové lekce. Jak jistě pochopíte, a vzhledem k nízké míře nezaměstnanosti mnoho firem v České republice potřebuje zaměstnávat zahraniční zaměstnance. Všichni se však snaží, aby porozuměli.
Na druhou stranu si velmi vážíme vašich komentářů ke kvalitě a rozmanitosti našich bufetů, protože náš tým kuchařů se snaží zajistit širokou škálu místních i mezinárodních lahůdek, aby uspokojili všechny hosty.
Ještě jednou děkujeme za čas, který jste věnovali svém příspěvku, a doufáme, že nám dáte příležitost, abychom vám v budoucnu lépe sloužili.
5
Hodnocení