Hodnocení hotelu
(13 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R23)
Lida Svatková
27.8.2023
Hotel byl velmi hezký, bezbariérový pokoj byl oravdu uzpůsobený pro vozíčkáře.
Personál byl vstřícný a jidlo jak snídaně, tak i v místní restauraci nemělo chybu.
V Berouně jsme s dcerou byly poprvé a musím říct, že nás nadchnul.
Jenom mi vrtá hlavou, když jsem žádala o pobyt Bezba cestovní kancelář, jak to, že jste to nakonec zařizovali vy.
Dobrý den, paní Svatková,
jsme rádi, že jste byli s pobytem v hotelu Grand Litava spokojeni. Cestovní agentura Bezbatour je náš autorizovaný prodejce, takže Vám nabídli pobyt s naší společné nabídky.
Tým ATIS a.s.
10
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R23)
Tomáš Zboril
01.8.2023
Obsluha i hotel v pohodě,chybí klima na pokojích,jídlo dobré,chtelo by to nějakou zásuvku navíc😁
8
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R22)
B.P.
28.7.2022
Snídaně výborné, ubytování též.
Scházela sladká pozornost na pokoji při příjezdu - to tak nevadilo. Ale přistýlka - sice prostorná, ale řekl bych, že na ní scházela vrchní matrace, takže pružiny byly pro tělo fakt dost nepříjemné.
Pro děti skvělé medvědárium s Kubou a Matějem, výborné venkovní koupaliště na sídlišti. Perfektní okolí Berouna.
8
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R19)
Jedličková Anna
03.9.2019
Byli jsme spokojeni po všech stránkách. Výlety jsme si organizovali sami dle vlastních zájmů, takže rovněž plná spokojenost.
10
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R19)
Jiří Arnold
21.8.2019
Přijeli jsme do Berouna ,abychom poznali i jeho okolí,byli jsme mile překvapeni s ubytováním i službami v hotelu Grand Litava.Arnoldovi.
10
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R19)
19.8.2019
9
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R19)
Marie Psotková.
22.6.2019
S ochotou personálu hotelu jsme byli spokojeni také s čistotou na pokojích. Stravování vynikající. Jen na delší pobyt při teplejším počasí kdy musí byt otevřená okna, jelikož hotel nemá klimatizaci to není ok. A pokud máte okna na cestu je v noci a nad ránem velký hluk.Výlety do okolí jsou nádherné.
Co se týče s zařizováním pobytu ve vaší cestovní kanceláří bylo vše v naprostém pořádku.
6
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R18)
28.11.2018
10
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R18)
Havlíková Simona
19.7.2018
Hotel neodpovídá čtyřem hvězdičkám,přistýlka zabrala hodně místa,nešla ani otevřít skříň.Stravování dobré,jen nápoje k večeři předražené.
Sladké překvapení v ceně zájezdu jsme nedostali ani po upozornění,světlo v koupelně nám nebylo opraveno do konce pobytu,na recepci nebyli moc ochotní.Město Beroun nabízí hodně zajímavostí a výletů do okolí,což nám vyhovovalo.Příště bychom ale do tohoto hotelu už nejeli.
Za hotel Grand Litava:
Děkuji Vám za zpětnou vazbu a za tyto postřehy. Všechny skutečnosti prověřím. Bohužel se ke mně žádná ze zmíněných stížností nedostala. Mrzí mě, že jste nebyli spokojeni.
Lenka Sudíková
Sales Manager
6
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R17)
05.11.2017
8
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun (H1875R16)
Marta Pajerová
07.11.2016
Hotel má skvělou polohu u centra města a je vhodný pro všechny věkové skupiny. Na procházku lze vyjít k řece Berounce a přilehlého parku, na Městskou horu, kde je zřízen Medvědinec a u něj dětské hřiště se stánkem pro občerstvení. Využili jsme i blízkost Karlštejna pro půldenní výlet. Více jsme nestihli.
Na hotelu jsme se moc nezdržovali a tak úplně nedokáži posoudit jeho služby. Na recepci je zcela nový personál (neznala jsem tedy ani ten starý), který byl sice ochotný, ale neznalý. Na pokojích nejsou standardně přistýlky, které jsou uvedeny v popisu a tak na požádání nám nejprve přinesli cestovní dětskou postýlku (pro 4 leté dítě) a až na druhý pokus zařídili přistýlku (skládací přenosnou postel). Syn by s námi asi i v posteli spal, ale uprostřed mezi matracemi byla mezera a tak by asi spal na prkně. Dále nás na pokoji nečekala žádná sladká pozornost. Když jsem řešila s recepční přistýlku, tak jsem se i o tomto zmínila a to bylo úplně bez reakce. Na hotelu zdarma, jen za kauci 1000 Kč, půjčují i jízdní kola (nevyužili jsme).
Snídaně v hotelu byly opravdu pestré a vybral si opravdu každý. Výběr byl z několika salámů, sýrů, zeleniny, pečiva, sladkého pečiva a teplého bufetu (vajíčka a párky). Měli jsme zakoupené i večeře a ty se podávaly v Grill baru, kde jsme automaticky měli rezervaci a bylo již prostřeno. Večeře byly velmi chutné a obsluha byla příjemná.
Když to shrnu, tak se nám ale pobyt líbil.
8
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun - STÍŽNOST NA ATIS!!
P. Hessová
02.9.2016
Hotel O.K., večeře mírně horší, ale asi odpovídalo ceně. Obsluha O.K. Proto dáváme 3 body k dobru.
Rádi bychom se však vyjádřili k zajištění pobytu ze strany CK Atis. Maily rychlé. Avšak nelíbilo se nám, že zaměstnankyně zaslala zcela NEpředvyplněný dotazník. Museli jsme vše vyplnit zcela sami - číslo hotelu, ceny za osobu aj. To jsme nečekali, a doufám, že to nesouviselo s tím, že jsme k zaplacení pobytu zčásti použili poukázky Ticket Multi (jinak bychom zřejmě ani CK nevyužili - poukázky jsme chtěli využít takto).
Takže pobyt dle našich požadavků odpovídal, služby Atis jsme čekali určitě lepší.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu v hotelu Grand Litava a za Váš podmět. Postup při vyřizování Vaší objednávky byl zcela standardní a nebyl jinak odlišný od ostatních objednávek z důvodu, že byl Váš pobyt hrazen poukázkami Ticket Multi. Všechny potřebné údaje k vyplnění tiskopisu Vám byly zaslány v průvodním emailu spolu s tiskopisem.
Ještě jednou děkujeme za tento podmět. Začneme hledat způsob, jak vyplňování tiskopisu „zautomatizovat“ (příp. alespoň jeho část) a do budoucna vylepšit služby směrem k našim zákazníkům. Za CK Atis a.s. H. Tomčíková, oddělení produkce
6
Hodnocení
GRAND LITAVA - Beroun
Polánská Milena
28.8.2016
kvalita stravování-večeře-pouze dané jedno jídlo(nebyl výběr ze třech chodů),1x jídlo nedobré(špagety),u točeného piva malá míra.
ubytování-špatně funkční baterie u umyvadla,malý počet TV kanálů a nekvalitní obraz.V době OH chyběl program ČT sport.Jinak vše v pořádku,personál milý,ochotný,vstřícný.
Výlety-turisticky velmi zajímavé okolí Berouna-spokojenost
7
Hodnocení