ZVÍKOV chatky - Zvíkovské Podhradí - Česká republika - Orlická přehrada

Chatka ZVÍKOV chatky - Zvíkovské Podhradí (H2209R24)

Česká republika > Orlická přehrada
Strava snídaně
7=6 (bydlíte 7 nocí - platíte 6 nocí)
Víkendové pobyty
Železniční stanice: 20 km
Autobusová zastávka: 400 m
Sportovní vyžití
Informace Balíčky a ceny Rezervace Informace o destinaci Hodnoceno klienty Sdílet

Zvíkovské Podhradí

UPŘESNĚNÍ LOKALITY

Zvíkovské Podhradí je obec v okrese Písek. Tato obec se nachází u stejnojmenného hradu na soutoku řek Otava a Vltava na Orlické přehradě, asi 15 km severně od města Písku.

Můžete zde navštívit:

Hrad Zvíkov- od roku 1963 chráněn jako kulturní památka, tento hrad založil pravděpodobně již král Přemysl Otakar I.

Akvárium Orlík nad Vltavou- 9 km vzdálená výstavní expozice v areálu zámku Orlík a zahrnuje 18 akvárií o celkovém obsahu 25 000 litrů vody

Naučná stezka Orlík- 10 km vzdálená stezka podél vodní nádrže Orlík s patnácti informačními panely, kde se seznámíte s místními přírodními podmínkami

Hodnocení hotelu (22 hodnocení)

Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.

ZVÍKOV chatky - Zvíkovské Podhradí (H2209R22)

01.9.2022

Pobyt, jídlo, služby ok, líbilo se nám tam moc, ale chytli jsme deštivé počasí. Personál velmi příjemný, třeba zase někdy. Mar3

10 Hodnocení

ZVÍKOV chatky - Zvíkovské Podhradí (H2209R21)

Ivana Zemanová 15.8.2021

Není co vytknout, vše bylo v pořádku.

21.8.2020

Ubytování skromné (odpovídající ale tomu, co bylo nabízeno). Poplatek za psa váhy 2kg ve skromné chatce naprosto neadekvátní.
Voda v přehradě plná sinic, nevhodná ke koupání - tento stav je na Orlické přehradě v letních měsících prý běžný, takže naše chyba, že jsme si předem nezjistili.
Stravování (snídaně) průměrné. V okolí možnost velkého množství výletů ať už autem nebo na kole.

5 Hodnocení

Lukáš 09.7.2020

super pobyt, příjemná obsluha, výborné jídlo, v okolí mnoho kulturních památek a krásné prostředí

Michňa Pavel 02.7.2020

byli jsme spokojený,ubytování odpovídalo naším požadavkům, možno doporučit.

Zlata Knetlová 02.7.2020

Naše hodnocení nebude asi zcela objektivní, protože jsme zde byli krátce - jen 2 noci.
_Ale i tak mohu číci, že pobyt se nám líbil, v chatce bylo vše co jsme potřebovali, čisto, příjemně.
I stravování a obsluha byli v pořádku, jídlo chutné, pestré. Nechybělo nám vůbec nic, i počasí bylo příznivé.
Jistě se zase rádi vrátíme.

8 Hodnocení

ZVÍKOV chatky - Zvíkovské Podhradí (H2209R19)

16.8.2019

7 Hodnocení

Olda 15.8.2019

Stravování perfektní,pristylka hrůza,chatka a okoli chatky neudržované.Foto v katalogu neodpovídá skutečnosti dle mého názoru.Chtělo by to věnovat vic údržby těm chatkam. Než nás ubytovali trvaloto asi dvě hodiny, protože neměli pro nás chtku ,kterou jsme zaplatili asi koncem dubna.Nabídli nam sice pokoj v hotelu,ale chtěl jsem přece chatku a ne hotel.Naproste zklamání.

4 Hodnocení

ZVÍKOV chatky - Zvíkovské Podhradí (H2209R19)

Alena Součková 03.8.2019

Ubytování se nám líbilo, chatka byla čistá, útulná a bylo v ní dost místa. Dalo se sedět na verandě a v kempu byl klid. Strava nám vyhovovala, snídaně byly bohaté, vše doplňováno, každý den se dalo vybrat jídlo k večeři a porce byly dostatečně velké. Okolí bylo hezké, každý den jsme vyráželi na výlety, hezký byl výlet lodí na Orlík. S dovolenou jsme byly spokojeni.

Vašek 05.8.2018

Skvělé ubytování , ochotný a milý personál , výborné jídlo .
Možná jedinné co bych vyknul, málo společenských akcí pro děti a slibované grilování :-)
Byli jsme spokojení a určitě se ještě někdy vrátíme moc děkujeme .

14.5.2018

Kuchyně nic moc jinak s pobytem naprostá spokojenost. Díky!!!

František Uherek 09.5.2018

Vše bylo dobré kromě přistýlky /hodnocení 1/

Karel Zvěřina 25.9.2017

Ivana P. 14.9.2017

Byli jsme v bungalovech již podruhé, takže jsme věděli co máme očekávat. Snídaně opravdu velmi bohaté a veškeré služby hotelu naprosto dokonalé, denně úklid k dispozici bazén. Chatky čisté, toaletní papír, mýdlo, ručníky i osušky. Bohužel chatky jsou již velmi staré a potřebovaly by důkladnou opravu. Okolí nádherné. Večerní posezení s vínkem a cigaretkou na verandě vykompenzuje horší úroveň ubytování. Celkově hodnotíme jako bezva týden.

Jaroslav Ott 30.8.2017

střed

6 Hodnocení

Věra 18.8.2017

S jídlem a obsluhou jsme byli spokojeni. Počasí i okolní prostředí bylo nádherné.
bohužel s ubytováním v bungalovu(chatce) už jsme spokojeni tak nebyli. Měli jsme smůlu už při příjezdu a možnosti se ubytovat od 14,00 hodin ve 13,55 hodin se chatka ještě ani nezačala uklízet. Chatky jsou dřevěné takže jednu noc se nám do ní prokousávala myš a druhou noc už nám běhala po pokoji, vedení hotelu po okamžitém oznámení situace i přes naše urgence že chceme pastičku na myši, nám tuto dodali až třetí den ráno a to jsem se musela na recepci upomínat. Třetí noc se myš do pastičky chytila. Manažer hotelu mi jako kompenzaci druhý den odpoledne nabízel zmrzlinový pohár!?/který jsem stejně nedostala/ a to mě vytočilo ještě víc, měla jsem pocit že si z toho dělají srandu. Byli jsme zklamáni přístupem hotelu, myslím si že by mohli být na tuto situaci připraveni a když už se něco takového stane tak obchod určitě ve Zvíkově je. Jsou to dřevěné chatky takže pavučiny byly všude a ještě venku na spojovací stěně vosí hnízdo. Na chatce by mohl být smeták s lopatkou, uklízečky uvnitř chatky celý týden neuklízejí.
Přistýlka je opravdu malá - jak jsem se dočetla z jiné recenze.
Takže za mne - ubytování v hotelu Zvíkovské podhradí už nikdy.

Vyjádření hotelu Zvíkov:

Velmi nás mrzí, že paní Drozdová byla nespokojena s ubytováním.

Chatky jsou dřevěné sruby umístěné v lese s vlastním příslušenstvím a verandou. Při přípravě a úklidu jsou samozřejmě vymeteni všichni pavouci a rámy oken a dveří jsou nastříkány přípravkem proti mouchám a pavoukům. Bohužel přesto, vzhledem k umístění chatek, se stane, že v průběhu pobytu klientů se pavouci opět dostanou do chatky. Opravdu nevím, jak se tomu dá zabránit. Zatím se nám nikdy nestalo, že by se do chatky dostala myš, proto na tuto situaci nejsme připraveni. Nestalo se to ani v zimě, natož potom v letním období, kdy se myši drží mimo lidská obydlí. Proto nás trochu zaskočilo, když si paní Drozdová přišla stěžovat, že v noci slyšela šramot, jako kdyby se do chatky prokousávala myš. Pan údržbář šel chatku zkontrolovat a nenašel nic, co by nasvědčovalo přítomnosti myši. Druhý den byly na chatce pokojské dělat průběžný úklid, ale ani ony nenašly nic, z čeho by mohly vyvozovat na přítomnost myši. Přesto paní Drozdová přišla, že tam myš zcela jistě je a chtěla pastičku. Dojeli jsme tedy do nejbližšího obchodu, který je vzdálen 20km (nikoliv tedy ve Zvíkovském Podhradí) a pastičku jsme přivezli. Nevěřili jsme, že by se do ní něco chytlo a ani paní Drozdová nic takového neříkala. Proto jí kolega - po dohodě s ní - nabídl jako kompenzaci (za šramot, nikoliv za přítomnost myši) zmrzlinové poháry pro celou rodinu, na které však paní Drozdová (alespoň pokud mám informaci) nepřišla.

Radek L. 26.7.2017

Chata spíše pro nenáročné, trochu nám tam chyběl aspoň dvou plotýnkový vařič s nádobím, ale to byla má chyba, že jsem si nepřečetl řádně vybavení chaty. Jinak okolí čisté a velice pěkné i výlety po okolí super. Otava i Vltava byla trochu zelená určitě ne na koupání. U hotelu bazén OK. Horší přístup přes les k hotelu na snídaně (dalo se obejít delší cestou), které byly super. Obsluhy i recepční z hotelu byli příjemní.

7 Hodnocení

Dvořáková Hana 07.7.2017

S pobytem sme byli spokojeni jen v soc zařízení chybí věšáky takže není kam zavěsit osušku a oblečení při sprchování. Snídaně byly dobré takže spokojenost

Jitka 03.7.2017

Ubytování odpovídající slibovanému. Chaty pěkné, leč v našem případě s dost neštastně rozmístěným nábytkem, kdy dvě postele vedle sebe byly tak, že jedna z nich byla přiražená ke skříni, kterou tak nebylo možné otvírat. Za to však umístění bungalovů na klidném, tichém místě, ve stínu s dostatkem místa pro parkování automobilu. Polopenze super-snídaně bohaté, večeře výborné, snad jen pro děti(malé) by mohla být lepší nabídka, výběr. Bazén super, ale zde bych čekala trochu více péče, neb ač je krytý, celý pobyt se vedle bazénu povalovalo listí(již od začátku) a ručníky, které zde někdo ponechal také leželi "ladem" bez povšimnutí a uklizení. Uklid bych viděla jako slabší stránku, jinak ubytování v pořádku. Obsluha na recepci příjemná a velice ochotná, při snídani a večeři též(servírka). Jídlo výborné. Celkově jsme, i přes několik nedostatků, byli spokojeni.

8 Hodnocení

ZVÍKOV bungalovy - Zvíkovské podhradí (H2209R16)

Miloš P. 08.9.2016

Dovolená v bungalovech hotelu ve Zvíkovském podhradí proběhla podle našich představ pobytu v chatě. Na snídani se chodilo do hotelu, je to kousek,všeho bylo podle chuti, ihned doplňované. Opravdu přepestrá nabídka jídla a v dostatečném množství. Pobyt v bungalovech je v přírodě, ale vše čisté a fungovalo. Samozřejmě to není ubytování pro náročnějšího klienta, jsou to chaty, řekl bych ještě z doby ROH. Milé je večerní posezení na zahrádce restaurace hotelu. Recepční v hotelu byly ochotné, personál jsme neviděli, ale kupodivu jsme měli každý den vynesené odpadky, toal. papír průběžně doplňován. Ručník a osuška s možností výmněny za čisté. Hotelový bazén k dispozici podle smlouvy. Výlety lodí na Orlík, každý večer hrad Zvíkov, Čimelice, město Písek a další destinace na kolech. Také ochutnání piva v blízkém Zvíkovském pivovaru byl gurmánský zážitek, celkový dojem z pobytu bych dal 99 procent. Opravdu jsme byli maximálně spokojeni.

ZVÍKOV - Zvíkovské Podhradí

URČITĚ OCENÍTE

Proč chatky Zvíkov:
- poznejte krásy Zvíkovského podhradí a Orlické přehrady
- ubytování v blízkosti hradu Zvíkov

POLOHA UBYTOVÁNÍ

Bungalovy (resp. chatky) jsou součástí hotelu Zvíkov a nachází se na břehu Orlické přehrady, na soutoku řek Vltavy a Otavy, v blízkosti hradu Zvíkov, cca 17 km severovýchodně od Písku.

VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ

U chatek ohniště s lavičkami.
Dále využívání služeb v hotelu Zvíkov (50 m) - restaurace, retroclub, letní terasa, vířivka, vlastní venkovní letní krytý bazén, masáže, směnárna, fax, kopírka, velké parkoviště, kulečník, stolní tenis, dětské hřiště, v blízkosti sportovní areál s tenisovým kurtem a volejbalovým hřištěm, zajištění jízdy na koních aj.

KDE BUDETE SPÁT

2 - lůžkové chatky s možností přistýlky (přistýlka na kolečkách), povlečení, Spr+WC, lednička, rychlovarná konvice, možnost elektrického přitápění, terasa s posezením.

Celková velikost chatky je cca 6 x 3 m, z toho koupelna je cca 1,2 x 3 m + veranda 6 x 1,5 m.
Chatky jsou ve vzdálenosti od hotelu 50 - 200 m.

CELKOVÁ KAPACITA

14 chatek

FORMA STRAVY

Snídaně - bufetové stoly. Možnost dokoupení večeří (menu o 3 chodech - polévka, hlavní jídlo, dezert, výběr ze 2/3 hl. jídel) a obědů (menu o 2 chodech - hlavní chod a salát nebo dezert) v CK.

Stravování probíhá v hotelu Zvíkov.

POBYT S DĚTMI

Jedno dítě do 2,99 let bez nároku na lůžko se snídaní ZDARMA.
Dítě zdarma povoleno v doprovodu 2 plně platících osob.

SLEVY A VÝHODY

SLEVA 7=6 platí ve všech termínech
01.04. - 29.06.24
31.08. - 01.11.24

MOŽNOST KOUPÁNÍ

Hotelový venkovní krytý nevyhřívaný bazén (12 x 6 m) (květen - září).
Městské letní koupaliště (25 x 10 m) s brouzdalištěm, tenisovým kurtem a volejbalovým hřištěm (100 m od hotelu).
Orlická přehrada (4 km).

TIPY NA VÝLETY A AKTIVITY

TIPY NA VÝLETY:
- pro cyklisty nově vybudovaná Sedláčkova stezka
"Cyklisté vítaní" - hotel vlastní certifikát stejného názvu a poskytuje kompletní služby pro cyklisty
- na hradě Zvíkov probíhá pravidelně kulturní léto
- Hrad Zvíkov - nejznámější raně gotický hrad v Čechách, založený posledními Přemyslovci kolem roku 1234.V létě se zde přímo na nádvoří pořádají divadelní představení s historickou tématikou.
Pod hradem je přístaviště lodní dopravy po Orlické přehradě
- Město Písek - královské město, které bylo vystaveno ve 13. století králem Přemyslem Otakarem II. V Písku se nachází hrad, kostel Narození Panny Marie, který je dominantou města a je na něm umístěna hodinová věž, a částečně zachované hradby zbořené během průmyslové revoluce.
Kamenný most, Prácheňské museum, Městská elektrárna, Zemský hřebčinec
- Zámek Orlík - jihočeský zámek umístěný na skalnatém ostrohu nad Vltavou a vlastněný Schwarzenbergy. V pramenech je jeho existence doložena nejdříve v polovině 13. století, tehdy ještě jako dřevěného hrádku a součást královského majetku, který plnil úlohu celnice (clo se vybíralo od proplouvajících lodí za převážené zboží)Cesta k zámku vede okolo zámečku úředníků vlevo. Naproti bývala konírna, pak kancelář úředníků panství, později byt kaplana. Na místě současné zahrady před zámkem se mlátilo obilí a vařilo pivo.

RYBOLOV:
revír č. 481501 VLTAVA 16-19 údolní nádrž Orlík - Vltava, Otava, Lomnice, Hrejkovický potok, Jetetický potok (2300 ha), správce revíru Rada ČRS
Rybník Dolejší, cca 500m od hotelu
Prodej rybářských povolenek a zapůjčení prutů přímo na recepci hotelu.
Orientační ceny na den: 240,-Kč –Rybník Dolejší, 300,-Kč Orlík – pro členy ČaMRS, 400,-Kč pro nečleny ČaMRS).

NEPŘEHLÉDNĚTE

Pobyt začíná nástupem od 14:00 do 19:30 hod a snídaní druhý den ráno. V případě dokoupení večeří začíná pobyt večeří (jednotné menu, většinou řízek s bramborem) v den příjezdu.
Pobyt končí snídaní a uvolněním chatky do 10:00 hod poslední den pobytu.

REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)

v ceně

POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)

150 Kč/den (po předchozí dohodě)

PARKOVÁNÍ (informativní údaj)

Zdarma, parkování je možné hned u chatky

DALŠÍ SLUŽBY

Dětská postýlka: 150 Kč / noc
Informace o přijímání platebních karet ( bez záruky): Hotel přijímá platební karty

PŘÍJEZD VLAKEM

Vlakem do Písku (17 km).

Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz.

PŘÍJEZD AUTOBUSEM

Z Písku pokračovat autobusem do Zvíkovského podhradí (400 m).

PŘÍJEZD AUTEM

Autem z Prahy po E 4, za Čímelicemi odbočka (4 km) na silnici č. 121 směr Zvíkovské Podhradí - Milevsko.
Autem z Brna po dálnici D1, exit Humpolec - Pelhřimov - Tábor - Milevsko - Zvíkovské Podhradí.

Vzdálenost:
z Prahy: 95 km, z Českých Budějovic: 67 km,
z Brna: 205 km, z Ostravy: 379 km

Přehled pobytových balíčků a ceny

Zobrazit ceny

Podobné pobyty

ZVÍKOV hotel - Zvíkovské Podhradí
2024
Pojištění storna v ceně

Hotel ZVÍKOV hotel - Zvíkovské Podhradí

Česká republika Orlická přehrada

Hotel se nachází na břehu Orlické přehrady, na soutoku řek Vltavy a Otavy, v blízkosti hradu Zvíkov (800 m), cca 17 km severovýchodně od Písku. V ...