Hodnocení hotelu
(28 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovému to hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení ohodnocuje klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby). Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R22)
Helena Našincová
18.9.2022
S pobytem jsme byli velmi spokojeni, jídlo bylo chutné a dostatečné množství, s radostí jsme uvítali polední balíčky na výlety. Personál byl velmi vstřícný a ochotný. Ubytování bylo uspokojivé, hotel by si však rozhodně zasloužil renovaci, alespoň okna v pokojích, s kterými jsme velmi bojovali.
Výlety v krásné krajině byly nezapomenutelné a protože nám přálo i počasí, byly jsme naprosto spokojeni.
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R22)
Pavel Jiráček
12.9.2022
První 2 dny ubytování tam byla parta asi 40 lidí, kteří hráli na kytaru a byli hluční až do 1/2 3 ráno. Spát se v tom nedalo. Netekla teplá voda, nefungovala televize. Po dvou dnech jsme chtěli odjet, ale bylo nám nabídnuto ubytování v jiném pokoji, kde teplá voda tekla a TV byla funkční. Zároveň odjeli i hluční obyvatelé. Pak již bylo vše v pořádku.
Snídaně byly dobré, večeře průměrné.
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi.
mrzí nás, že jste s pobytem nebyli moc spokojeni.
V době Vašeho pobytu byla na hotelu současně 2 dny ubytována skupina muzikantů.
Teplá voda na hotelu tekla i v době Vašeho pobytu. Bohužel u některých zadních pokojů dlouho trvá, než začne téct (např. i 7 min), na toto personál hotelu klienty upozorňuje. Vzhledem k tomu, že se po 2 dnech uvolnily jiné pokoje, byly jste přestěhování.
Věříme, že jste i přesto pobyt užili.
Tým ATIS a.s.
2
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R22)
L.V.
14.8.2022
Vážení,
do hotelu NICO jezdím již několik let a nikdy jsem si na jeho služby nestěžovala. Velký dík patří paní vedoucí JARUŠCE a ostatnímu personálu. Celkové hodnocení skutečně S U P E R .
Děkuji
S pozdravem L.V.
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R22)
Hana Charvatova
18.7.2022
Bylajsem naprosto spokojena
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R22)
Václava Čierna
12.7.2022
Solidní ubytování, velmi dobrá kuchyně, pan vedoucí úslužný, milý, přátelský. Měli jsme pobyt s polopenzí, za nás absolutní spokojenost.
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R22)
Jitka Pecová Ferencová
22.3.2022
Ubytování velmi příjemné,jídlo dobré a prostředí hezké
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R22)
03.1.2022
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
Jan
03.9.2021
Hotel Nico je opravdu za nabízenou cenu velmi slušně vybaven a za poslední dva roky vylepšen o plně funkční rychlou síť wifi po celém hotelu,Led tv na každém pokoji nově.Služby a strava je opravdu slušná.Hotel sice vypadá na foto lacině,ale pokoje jsou slušné včetně sprchy.Jediné jsou starší okna na pokojích ale jelikož je tam provozovatel v pronájmu s tím moc asi nemuže dělat.Za lepší cenu v okolí lepší ubytování neznám.
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
26.8.2021
6
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
L.V. a V.V. z Prahy
21.8.2021
Byli jsme velmi spokojeni, jako vždy, v tomto hotelu. Velice solidní vstřícnost a obětavost ze strany personálu. Krkonoše jsou naší letitou srdeční záležitostí a proto jsme si krásně užívali naše výletní známé trasy.
Za vše mnohokrát děkujeme.
S pozdravem L.V.
9
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
Dostál Rudolf
20.8.2021
Dobrý den
ubytování je malinko skromné,personál na vysoké úrovni a ubytování se snaží nahradit vynikajícími večeřemi.
Počasí jsme měli vynikající a proto 4 ptácí
Rudolf a 2 důchodci
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
Jiří Bouška
12.8.2021
Vše bylo ok
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
Voborník Jiří
05.8.2021
Ubytování slušné , večeře bez chyby. Děkujeme
9
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
Dáša
28.7.2021
Příjemný personál, skvělá kuchyně
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R21)
Venda Čierna
19.7.2021
Byli jsme velmi spokojeni, příjemný majitel, výborná kuchyně, milá obsluha. Ubytování vyhovující, jednodušší, jakýkoliv problém hostů, vedoucí ihned řešil. Za nás obrovská spokojenost.
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R20)
Karásková V.
13.9.2020
Stravování super,ubytování-netekla teplá voda,výměna pokoje,rozbité okno-byla zima.
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R20)
Jan Mazálek
26.2.2020
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R19)
Karásková V.
21.9.2019
Dobrý den,chci napsat o ubytování,,na pokoji nešla televize,chyběla osuška,mydélko,kelímek v koupelně-to prý se už nedává,ovšem měla jsem být na to upozorněná.Používat 1malý ručník po sprchování po celý týden,je humus.Snídaně i večeře,byly chutÓVĚ výborné i množstvím dostačující.
3
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R19)
Jindřich
23.8.2019
ATIS poskytuje vysoce profesionální služby a nabízí velice kvalitní pobyty na zajímavých místech. Hotel NICO je na dobrém a klidném místě. Poskytuje vše potřebné pro ubytované nenáročné klienty, kteří upřednostňují krásy Krkonoš před válením se na pokoji a koukaní na televizi nebo do telefonu. Personál byl příjemný a ochotný. Snídaně vynikající a večeře chutné. Parkování vozidel zabezpečeno bez poplatku. Pobyt s pejskem byl povolen. S ohledem na příznivou cenu ubytování s polopenzí, polohu hotelu v blízkosti veřejné dopravy a možnosti krásných výletů hodnotím hotel pěti ptáky.
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R19)
zuzaža
06.8.2019
Spokojenost - ubytování i strava v poměru cena/výkon naprosto vyhovující. Možností kam s dětmi vyrazit spousta.
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R19)
Milan
05.8.2019
zápory
nefunkční TV na pokoji, padající WiFi, okno se bál člověk otevřít, aby na něj nevypadlo, úklid pokoje pouze na vyžádání, jednou jsme přišli na snídani, která se podává od 08:00 do 09:00, v 08:15, švédské stoly byly prázdné, talíře žádné, nebyl ani čaj (prý se provozní špatně dohodly při předání služby), nakonec jsme od personálu něco dostali, přiléhavější by bylo označení ubytovna než hotel
klady
dobrá poloha, krásné okolí
3
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R19)
Dlouholetý zákazník CK Atis
14.7.2019
- Zápory
Skanzen komunismu, ponechaný bez údržby. TV bez ovladačů, 2 programy nakonec potřebu ovladačů degradují.
U oken chyběly kličky, při jejich otevření hrozilo vypadnutí okna do místnosti.
Ručník pro rekreanta jediný minimální velikosti. O mýdlo bylo nutné se přihlásit.
+ Klady
Fungující WIFI, kterou jsme mohli používat i na našem pokoji. Snídaně a prostředí, kde byly podávány, na výborné úrovni. Poukázky na večeře v sousedním objektu, její cenu plně pokryly. Výborné autobusové spojení v těsné blízkosti hotelu.
Ochota a přístup paní recepční dokázal většinu nevýhod otupit.
5
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R19)
Zdenek
26.6.2019
Sněžka Medvědin Špindlerův a okolí moc se nám líbilo velmi.spokojen
7
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R19)
Kočová
01.3.2019
Jídlo bylo dobré, pokoje jsou zastaralé, koberce a matrace by chtěli vyměnit, na TV šli jen 2 programy
5
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R18)
Jaroslav
09.9.2018
Byli jsme spokojeni až na to, že jsme chodili na stravování do jiného zařízení. Jídla nebyla vhodná pro dětské strávníky.
8
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R17)
Alena
16.9.2017
V hotelu NICO jsem byla již několikrát a stále se na toto místo vracím. Je to krásné místo z kterého je mnoho možností na výlety autobusem i pěšky. S ubytováním, stravováním a ochotou personálu jsem byla spokojena. Doporučuji dalším rekreantům.
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R17)
Houšková Jarmila
14.9.2017
Pobyt se mi líbil,takže jsem byla spokojená, stravování vynikající vařila sama paní recepční a strefila se přímo do mé chuti, ubytování také vyhovovalo, ale počasí nám moc nepřálo no přesto jsme nachodily hodně kilometrů. Jenom mě zaráží , že jsme nedostaly 10% slevu za včasný nákup,přesto že byl hotel poloprázdný a pobyt jsme platily již 10.02.2017
10
Hodnocení
NICO - Špindlerův Mlýn (H2436R17)
Tomáš Trejtnar
24.2.2017
Ubytování bylo dobré,personál se snažil,jídlo bylo ale velice dobré,skibus odjížděl od hotelu také velice pozitivní,dojezd do hotelu skoro na lyžích(z Medvědína a Míseček)přes sjezdovku Labská a v neposlední řadě,ale to hotel nikdy neovlivní bylo počasí...celý týden slunečno !!!!
Co se týká ale služeb samotného skiareálu,tak na Rakousko to má daleko...asi tak
Celkově dávám 4 ptáky(protože je stále co zlepšovat)
děkujeme
8
Hodnocení