BAŤOV - Otrokovice - Česká republika - Jižní Morava

Večeře - dítě (0 - 14,99 let) Na noc 110

Otrokovice

UPŘESNĚNÍ LOKALITY

Město Otrokovice leží ve Zlínském kraji, asi 10 km jihozápadně od Zlína na soutoku řek Moravy a Dřevnice. Nachází se na rozhraní tří moravských regionů – Slovácka, Valašska a Hané. Každá z oblastí přispěla svým dílem ke koloritu města: pohostinnost Hanáků se snoubí s valašskou pracovitostí a slováckým temperamentem. To vše při zachovávání tradic a specifického nářečí.Historie města je spjata s koncernem Baťa, který tu vybudoval své pobočky a stál i u zrodu Baťova plavebního kanálu. Najdete zde i letiště, kde v roce 1932 Tomáš Baťa zahynul. Na baťovské časy odkazuje i společenský dům roku 1936 podle plánu Vladimíra Karfíka, architekta slavného zlínského mrakodrapu „Jednadvacítky“. Uctívá památku Tomáše Bati svým tvarem vrtule letadla.Na severním okraji města se rozprostírá rekreační oblast Štěrkoviště. Po cyklostezce kolem Dřevnice se dostanete pohodlně do Zlína. Populární je i cyklostezka podél Baťova kanálu, která Vás zavede až do Hodonína. Doporučujeme navštívit i muzeum motocyklů Harley Davidson. Sportovní vyžití zajišťuje areál Baťov.

Hodnocení hotelu (22 hodnocení)

Alena a Pepa 22.9.2020

S ubytováním jsme byli spokojeni, jen nám chybělo nějaké posezení na terase, která by se dala krásně využít. Bylo znát, že je již po sezoně, např. jízda po Baťově kanálu se již neuskutečnila, některé památky byly otevřené jen o víkendu, ale s tím se musí počítat. Jinak personál milý, ochotný.

Kadlec Zdeněk 17.9.2020

Ubytování,stravování dobré,čistota na hotelu a přístup personálu perfektní.Výlety do okolí (Kroměříš,atd.)individuálně dostupné.

Václav Zeman 28.9.2019

Se všemi poskytovanými službami jsme byli spokojeni a nemáme žádné připomínky !!!
Manž. Zemanovi

Alena Krejčí 25.9.2019

Pobyt v hotelu Baťov byl velmi příjemný. Recepční byli ochotní, jídlo i obsluha v restauraci bez chyby, na pokojích by to potřebovalo trochu zainvestovat. Vadila mi pouze společná terasa pro pokoje 4. patra. Zlínský kraj má co nabídnout a proto někdy ráda do hotelu zavítám znovu.

01.7.2019

S pobytem spokojeni-dobrá kuchyně.3 dny netekla teplá voda. Spokojenost.

Aleš Bedřich s manželkou 07.10.2018

Naše hodnocení pobytu v Otrokovicích Batˇov je dobré,byli jsme spokojení s ubytováním i jídlem, obsluhou v jídelně také. Počasí se nám vydařílo Děkujeme za pobyt.

Vít Fojtlík 05.10.2018

s ATISem je vše v pořádku. Letos nový majitel hotelu, značně se zhoršila strava i ubytování, jezdíme sem již několik roků, vždy spokojeni, letos cukrárna zrušena (káva jen po večeři-nevhodné, odpoledne není).

5 Hodnocení

Václav Zeman 29.9.2018

Vážení !
Byli jsme velice spokojeni jak s ubytováním tak i stravováním a příští rok ( pokud budeme zdrávy ) si tuto destinaci zopakujeme !!! Zemanovi

Miloslava Vnouckova 21.9.2018

Dobrý den
V letošním roce jsem společně s Marií a Josefem Vondrakem absolvovala tři pobyty s ck Atis. První Rokytnice v Orlických horách , penzion Rampusak, spokojenost na jedničku. Druhý Zaton, naprostá spokojenost.
Třetí jsou Otrokovice, hotel Baťa.
HODNOCENI, Hotel vybydleny, na valednach tlačily pera do zad. Dojem pokoje jak pro příležitostné pracovníky. Kterých bylo na patře, konkrétně čtvrtém dost a klid nebyl ani večer ani velmi brzo ráno.
Večeře byly oproti předešlým pobytum hodně zjednodušené. Sem už nikdy.
S vaší ck Atis ale určitě budeme pokračovat i v příštím roce.

František a Vladimíra Olexovi 19.9.2018

Celkové hodnocení našeho pobytu je velmi dobré.Velice příjemný personál i kvalitní ubytování.Stravování(polopenze) odpovídalo ceně pobytu,ale určité zlepšení(zpestření) by zřejmě bylo možné.Výlety jsme si zorganizovali sami veřejnými dopravními prostředky s pomocí recepce hotelu a infocenter.Velice příjemně nás překvapily Otrokovice,resp. i Zlín,svou čistotou,zelení aj.

Ing Jiří Pechar 14.8.2018

Veškeré služby byly na dobré až velmi dobré úrovni.Jedinou vadou byla vysoká teplota v pokoji ve dne a hlavně v noci-v pokoji ve 4.patře neklesla teplota pod 29-30st.a to i v noci.Tyto podkrovní pokoje v takto parném létě vyžadují alespoň přenosnou klimatizaci.

Baťov Otrokovice (H2572)

Kašparovský Vladimír 07.8.2018

Dobrý den, vcelku jsme byli spokojeni, stravování oproti informaci z dubna bylo realizováno v jídelně, nabídka nám vyhovovala. Ubytování uspokojivé, přistýlka pro dítě vyhovující, Výlety jsme zrealizovali dva a to na Baťův kanál - jízda lodí a ZOO Lešná.
V době našeho pobytu byly vysoké teploty a tak bylo na škodu, že vysoká teplota byla nejen v pokoji /v nejvyšším patře/, ale i v jídelně. Velkým plusem bylo nedaleko Společenského domu koupaliště města Otrokovice, které bylo opravdu perfektní.
Kašparovský Vladimír, Magda a vnučka Péťa

Jirka 05.8.2018

Kvalita ubytování odpovídala stavu objektu, na pokojích bylo čisto, pravidelný úklid, stravování bylo podprůměrné, snídaně otřesné, skladba jídla neodpovídá ceně, okolí pěkné, blízko hotelu krásné koupaliště a atrakce pro děti. Možnost výletů na Baťův kanál i prohlídka pěkné ZOO ve Zlíně.

Anna Douchová 12.7.2018

Vážení,
vždy jsem byla v Otrokovicích spokojena, jezdím tam opakovaně.
Ale letos jsem spokojena nebyla.Jídelní lístek neexistoval, nebyla možnost výběru jídla,večeře byla jednotná.A nebylo známo předem co bude k večeři ani při snídani se ještě nevědělo....U snídaně také nebyl výběr, většinou byl párek (4X).
Cukrárna - sortiment žádný, došlo ke zhoršení - žádná návštěvnost.
Lístečky na kávu bylo možno využít jen při večeři a nebyla možnost na hotelu zakoupit zákusek, jako tomu bylo dříve.
Jinak jídlo bylo chutné, personál se snažil...všude, včetně recepce jsou jen brigádníci.
Akorát dobře fungovala vinotéka.
Hezký den.Zdraví Douchová.

Marie Manďáková 02.7.2018

Dobrý den,s ubytováním v hotelu Baťov spokojena. Na recepci ochota
i s poskytnutím informací na výlety do okolí.
Výhrada ke snídani, každý druhý den párek a volí oko.
Za 7 dnů pobytu už toho bylo moc. Stačí udělat pomazánku,
mazací sýr, míchaná vajíčka atd.

Zdenka 29.6.2018

Pro nenáročného rekreanta ubytování dobré /prostorný pokoj/, stravování celkem dobré, jen nám vadilo, že byl 3 x k snídani párek, večeře pro všechny stejná /chutná/, ale nevěděli jsme předem co bude, vždy to bylo překvapení.Jelikož jsme přijeli vlakem, bylo pro nás překvapení, že je hotel od nádraží tak daleko, když bylo avizováno, že je jeden km. Poněvadž jsme dělali všechny výlety vlakem do okolních i vzdálenějších měst, museli jsme každý den od hotelu jezdit autobusem k nádraží a zpět.Jinak jsou Otrokovice taková železniční křižovatka, že se dá jet na několik stran. Naše výlety byly: Brno, Olomouc,Přerov,Bratislava, Zlín, Kroměříž, Hodonín a Luhačovice.Počasí přálo, takže jsme odjížděli spokojené.

Jaroslav Tyrbach 13.9.2017

Dobrý den. Ubytování dobré, čisto. Snídaně dostačující. Večeře výborné, velké porce. Pěkné na výlety. Já byl osobně spokojen.

Olga Štilarkova 19.7.2017

Hotel je ve velmi špatném stavu. Nejen na našem pokoji byli mravenci. Na pokoji nebyla lednice, fen. TV pamatuje ještě mého dědečka.Stravování bylo hrozne. K snídani jsme dostali talířek, na kterém byly oschle 3 plátky sýra, měkkého salámu a 1 natvrdo uvařené vejce!Fuj! Večeře byly presolene.Dále obsluha byla nepříjemná,neochotna. Jediné pozitivní bylo okolí a výlety. Do tohoto hotelu nejezdete! S cestovní kanceláří jsme spokojeni.

2 Hodnocení

Anna Douchová 07.7.2017

Pobyt se nám velice líbil.Příjemné, klidné prostředí, pěkné ubytování, včetně stravování.Personál příjemný, vždy vyšel vstříc.
Na výlety jsme jezdili na kolech - velice pěkné okolí.
Příště pojedeme zase.
Hezký den.Douchová

Libuše Kotbová 29.9.2016

Dobrý den, s vaší ck jezdíme již několik let, vždy maximálně spokojené. Jenom nás letos překvapilo, že byly týdenní pobyty od pátku do pátku, protože nám lépe vyhovovalo od soboty do soboty. Můžete mi na toto odpovědět?
A teď k hodnocení pobytu: pokoj nám vyhovoval, výlety jme měly připravené z internetu, akorát jsme nebyly spokojené s restaurací. Skoro celý týden jsme měly problém s večeří, bylo to hrozně chaotické.
Jinak se těšíme na vaši nabídku na příští rok, určitě si zase něco zajímavého vybereme.
Přeji hezký den. L.Kotábová

Vít Fojtlík 17.9.2016

Celkově velmi spokojeni. Hotel zvenku starší (ještě není zcela opraven),ale ubytování dobré, uvnitř čistota, ochotný personál, bez problémů. Stravování výborné,snídaně velký výběr,večeře obrovské porce. Byli jsme již po několikáté a můžeme vřele doporučit.

Michaela 15.9.2016

Velká spokojenost jak s ubytováním tak s personálem. Restaurace a jídlo též bez připomínek. Okolí velmi příjemné a vzhledem k hezkému počasí blízké a krásně vybavené koupaliště nemělo chybu.

AKČNÍ NABÍDKA

SENIOR POBYT od 55 let - 5 nocí s polopenzí za 3 990 Kč

PROČ K NÁM ?

Proč hotel BAŤOV:
• Společenský dům (hotel Baťov) byl prohlášený kulturní památkou
• klidné a příjemné prostředí městské čtvrti Baťov
• poznávání okolních historických měst a kulturních památek

POLOHA

Hotel Baťov*** se nachází v klidném a příjemném prostředí městské čtvrti Baťov v Otrokovicích, nedaleko krajského města Zlín. Je vhodný pro pořádání firemních seminářů, konferencí, kulturních a společenských akcí, ale i pro rekreaci. Bezprostřední okolí hotelu nabízí možnost využít velké přírodní koupaliště Štěrkoviště, předhůří Chřibských lesů, dostatek sportovních možností, nebo lépe poznat baťovský Zlín. Vzhledem ke své výhodné poloze v moravském regionu je hotel Baťov*** vhodný také jako výchozí místo pro turistiku a výlety spojené s poznáváním okolních historických měst a kulturních památek: jen namátkou například Hanácké atény - Kroměříž, ZOO Lešná, Buchlov, Hostýn nebo Velehrad. Pro ty, kdo mají rádi vodu je zde ještě další možnost - plavba po Baťově kanále z Otrokovic do dalšího moravského města - Strážnice. V blízkosti hotelu (do 800 m) se nachází 10 tenisových kurtů, krytá tenisová hala, lanové centrum, fotbalové hřiště, sportovní stadion, in-line ovál, bowling, sqaush, kuželky, sauna, whirlpool.

VYBAVENÍ

Restaurace Flora, Slovácká izba, Moravský pivní šenk, cukrárna a pizzerie, lobby bar s letní terasou, vinotéka, fitness centrum, víceúčelový sál (až 250 osob), koncertní sál (až 120 osob), velký konferenční sál (až 60 osob), malý konferenční sál (až 25 osob), malý jednací sál (až 25 osob), jednací salonek (až 25 osob), Zámecký salonek (až 30 osob), Wi-Fi internet v celém hotelu, výtah. Na objednání: kosmetika, kadeřnictví, lanové centrum, tenisové kurty.

UBYTOVÁNÍ

a) 2 - lůžkové pokoje STANDARD, s možností přistýlky (klasická kovová rozkládací přistýlka), sprcha nebo vana + WC, fén, TV, telefon s pevným připojením k internetu, terasa.
b) 2+2 APARTMÁN - 2 lůžka pro dospělé a 2 přistýlky pro děti, komfortní koupelna s vanou, sprchovým koutem + WC, TV, fén, telefon s pevným připojením k internetu.

STRAVA

Snídaně nebo polopenze - dle typu pobytu. K pobytu se snídaní možnost dokoupení večeří (jednotné jídlo - pouze hlavní chod bez polévky) za příplatek v CK a obědů na místě.

DÍTĚ

Jedno dítě do 2,99 let bez nároku na lůžko a stravu ZDARMA.
Dětské postýlky nejsou k dispozici.

SLEVY A VÝHODY

Pro REKREAČNÍ POBYT:
SLEVA 5% ZA VČASNÉ KNIHOVÁNÍ DO 31.3.2020 - při pobytu na min. 5 nocí.

UPOZORNĚNÍ

Wi-Fi je i na pokojích, ale je tam slabší signál a po připojení více hostů se Wi-Fi seká. Hotel doporučuje využívat Wi-Fi ve druhém patře u restaurace.

KOUPÁNÍ

Vyhřívané venkovní koupaliště (700 m) - skluzavka, dětský bazének, volejbal, nohejbal, ping-pong, houpačky, dětské průlezky, občerstvení.
Velké přírodní koupaliště „Štěrkoviště“ (1,3 km příjemnou procházkou po cyklostezce) - upravované pláže, venkovní i vnitřní sprchy, převlékárny, pro menší děti jsou zde 2 bazény se 3 skluzavkami, pískoviště, průlezky s houpačkami, pro starší děti tobogán. Dále 2 volejbalové kurty, minigolf, půjčovna šlapadel a loděk, občerstvení.

DALŠÍ MOŽNOSTI - LÉTO

TIPY NA VÝLET
• Kroměříž
• ZOO Lešná
• hrady Buchlov, Hostýn nebo Velehrad
• plavba po Baťově kanále z Otrokovic do Strážnice
Modra u Velehradu - unikátní skleněný tunel pod rybníkem (21 km)

POZNÁMKA

Pobyt se snídaní začíná nástupem od 14:00 do 18:00 hod. v den příjezdu a snídaní od 7:30 do 9:00 hod. druhý den ráno.
Pobyt s polopenzí začíná nástupem od 14:00 hod. a večeří od 18:00 hod. v den příjezdu.
Pobyty končí snídaní od 7:30 do 9:00 hod. a uvolněním pokoje do 10:00 hod. v den odjezdu.

REKREAČNÍ POPLATEK

Možno objednat dle kapacity:
- lanové centrum
- tenisové kurty

Hotel nemá dětské postýlky.

Informace o přijímání platebních karet (bez záruky):
Hotel přijímá platební karty Mastercard. Visa, Visa Electron, Maestro.

PŘÍJEZD VLAKEM

Vlakové nádraží je cca 1 km od hotelu a z vlaku se dá hned přesednout na místní MHD č. 55, zastávka je cca 50 m od hotelu.

Aktuální vlakové spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz

PŘÍJEZD AUTOBUSEM

Autobusové nádraží je cca 200 m od hotelu.

Aktuální autobusové spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz

PŘÍJEZD AUTEM

Po dálnici D1 Praha - Brno - Kroměříž, pak po rychlostní komunikaci D55 do Otrokovic , EXIT 30 - neprojíždí se centrem města.