LUCIA - Veselí nad Lužnicí - Česká republika - Jižní Čechy

Hotel LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R24)

Česká republika > Jižní Čechy
Strava snídaně
DOVOLENÁ PRO ZRALÝ VĚK
Dovolená PRO VELKOU RODINU
BEZBARIÉROVÉ zařízení
14=11 SENIOR (bydlíte 14 nocí - platíte 11 nocí)
7=6 SENIOR (bydlíte 7 nocí - platíte 6 nocí)
5=4 SENIOR (bydlíte 5 nocí - platíte 4 noci)
Víkendové pobyty
Přírodní koupání: 1 km
Železniční stanice: 1,5 km
Autobusová zastávka: 15 m
Informace Balíčky a ceny Rezervace Informace o destinaci Hodnoceno klienty Sdílet

Veselí nad Lužnicí

UPŘESNĚNÍ LOKALITY

Město Veselí nad Lužnicí leží v Jihočeském kraji v okrese Tábor, asi 29 km severovýchodně od Českých Budějovic na soutoku řeky Lužnice a Nežárky. Veselí je v létě častou zastávkou vodáků splavujících obě řeky. Navíc leží mezi Veselím a Vlkovem několik jezer, která vznikla dřívější těžbou štěrkopísku. Veselské pískovny jsou rájem rybářů a jsou vhodné i pro koupání a vodní sporty. U jedné z těchto pískoven najdete písečný přesyp, takzvanou malou jihočeskou poušť. Usadila se tu zvláštní fauna i flora, bližší informace Vám poskytne naučná stezka Veselské pískovny. K výletům láká také přírodní rezervace Veselská blata s naučnou stezkou vedoucí po dřevěných chodníčcích.

Ve Veselí nad Lužnicí můžete navštívit:
Kostel Povýšení sv. Kříže - Nejstarší část kostela je románská – portál na jižní straně, ale již jeho oblouk je gotický.
Stará radnice - Radnice čp. 110 nazývaná dnes „Stará radnice“ po požáru původní radnice v roce 1579 byla postavena v roce 1616 v renesančním slohu. Roku 1764 vyhořela a s ní i městský archiv.
Blatské muzeum - V roce 2022 prošel Weisův dům ve Veselí nad Lužnicí důkladnou obnovou a návštěvníci zde objeví poutavé expozice.
Česká Sahara - Přírodní rezervace Písečný přesyp u Vlkova leží při severozápadním okraji CHKO Třeboňsko asi 4 km jihovýchodně od Veselí nad Lužnicí a 1 km severozápadně od Vlkova. Přesyp je jednou z mála ukázek vátých písků v jižních Čechách.

V okolí můžete navštívit:
Přírodní rezervace Borkovická Blata (9 km) - Přírodní rezervace Borkovická blata je chráněné území, které bylo vyhlášené z důvodu ochrany zachovalého fragmentu ekosystému ručně vytěženého rašeliniště přechodového pánevního typu s charakteristickou flórou a faunou.
Zámek Pluhův Žďár (19 km) - Pluhův Žďár najdete nedaleko Kardašovy Řečice, cca 16 km od Jindřichova Hradce. Jedná se o čtyřkřídlou budovu s vnitřním dvorem, původně tvrz, která byla v 16. století přestavěna na zámek.
Rozhledna Rýdův kopec (23 km) - Rozhledna o celkové výšce 33 m stojí v nadmořské výšce 551,5 m n. m. a představuje dominantu širokého okolí.

Možnosti koupání:
Wellnesscentrum Aqua viva (24 km) - Navštivte Wellnesscentrum Aqua viva v Lázních Aurora – bazénový komplex se slanou vodou a nabídkou spousty vodních atrakcí (tobogán, divoká řeka, chrliče, whirlpooly, hydromasážní lavice atd.).
Saunový svět (24 km) - Místo, které osvěžuje, oživuje a uklidňuje, to je Saunový svět, který vznikl koncem roku 2022 jako přístavba komplexu Lázní Aurora.

Hodnocení hotelu (18 hodnocení)

Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.

LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R22)

23.8.2022

Zdeněk Hájek 30.7.2022

Spokojenost, jen litujeme, že hotel nemá vlastní restauraci. Líbil se nám úklid, perfektní služba, snídaně bohatá, snad chybělo ovoce, pouze dvakrát jablka.

LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R21)

Vlaďka 05.8.2021

Ivana Soukupová 28.7.2021

S pobytem jsme byli velice spokojeni, během celého pobytu krásné počasí. V recepci příjemné paní recepční, v restauraci také milá obsluha. Ubytování pěkné, pokoj i koupelna denně uklizené, výborné matrace v postelích, dostatek úložného prostoru v pokoji. Stravování nemělo chybu, velice chutné polévky i hlavní chody. U snídaní velký výběr, včetně salátů, pomazánek, ovoce, zeleniny, moučníků. Vše ihned doplňováno. Určitě se zase někdy vrátíme.

Jan a Marie Matějkovi 26.9.2020

Přes CK ATIS jsme v letošním roce objednali seniorský pobyt v hotelu Lucia ve Veselí nad Lužnicí a byli jsme opravdu spokojeni.
Příjemný hotel s milou obsluhou a výbornou kuchyní.

Jitka Kreimová 27.8.2020

Hotel Lucia nesplňuje základní podmínky +++ hotelu. Chybí fen na vlasy, telefon pro spojení s recepcí, koupelna s vysokým nebezpečným vstupem do sprchy, kryté závěsem. Byli jsme ubytováni v nerekonstruovaném pokoji, kde se nedalo otevřít okno, větrání možné pouze dveřmi bez sítě proti komárům. Balkon nepoužitelný, pouze na šířku židle. Prostorný balkon uváděný na fotkách hotelu je pouze u 4 pokojů. Recepce nemá informace
o poplatcích a cenách. Poplatek za psa byl účtován ve výši 200,- Kč, přestože na webových stránkách hotelu byl uveden ve výši 150,- Kč.
Po reklamaci nám byla rozdílná částka vrácena. Změna ceny na webových stránkách hotelu byla provedena až na základě našeho upozornění.
Hotel v neděli 16. srpna pronajal restauraci na oslavu svatby od 17 hod do 02 hod. Svatebčané byli převážně rumunské národnosti a tudíž
v důsledku jejich přirozenosti hodně hluční. Rekreanti, kterým skončila v pondělí ráno dovolená odjížděli po probděné noci autem domů.
V hotelu chybí ubytovací řád.
Kvalita stravování odpovídá ceně. Personál hotelu vstřícný.

Vážení klienti,

děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na pobyt v hotelu Lucia, kterou jsme předali vedení hotelu a zde je jejich vyjádření:
- Fén si hosté našeho hotelu zapůjčují na recepci bez poplatku. Fény nemáme pevné, jsou přenosné, proto z důvodu ochrany majetku se vydávají na základě čísla pokoje. Fén si zapůjčují hosté na celou dobu pobytu. Fén byl klientce recenze zapůjčen.
- Recepce je k dispozici 15 hodin denně, pokud má host nějaké přání, či si potřebuje zavolat, recepce je mu plně k dispozici
- Architektura hotelu je tvořena s plnými prosklenými skleněnými tabulemi oken + celoprosklenými balkonovými dveřmi. Sítě v balkonových dveřích nemáme, zatím jsme se s tímto nadstandardním požadavkem ve vnitrozemí setkali poprvé. Klient měl k dispozici na pokoji ventilátor, pokud měl obavu z hmyzu.
- Náš hotel má výjimečně všechny pokoje s balkonem o různých velikostí. Balkony nejmenších velikostí jsou opravdu pro posezení. Pokud by host vznesl požadavek na pokoj s terasou, recepce by dle volných termínů před příjezdem či dostupnosti při příjezdu na místě hostovi pokoj s terasou zarezervovala a poskytla.
- Poplatek za domácího mazlíčka se opravdu v průběhu roku zvyšoval, při čemž u spolupracujících cestovních kanceláří byl do konce roku 2020 ponechán, tak jak mají na svém voucheru. Rozdíl byl zákazníkovi vrácen.
- Náš hotel je oblíbeným místem pro svatby. V uvedený datum v hotelové restauraci od 17:00 hodiny jedna z nich probíhala. Koordinátor svatby byl vedením hotelu několikrát upozorňován ohledně hlučnosti svatby. Po nerespektování ohledně dodržování zdejších tradic a nařízení byla vedením hotelu zavolána policie ČR. Voláno bylo již před 22:00 hodinou. Na policii nám bylo řečeno, že máme volat až po 22:00 hodině, kdy se můžeme odvolávat na ztlumení zábavy. Bylo tak učiněno, policie dorazila na hotel kolem 24:00 hodiny, kdy vedení hotelu s pomocí policie důrazně upozornila koordinátora svatby, že pokud bude hluk přetrvávat, opustí hotel.

- Je nám velice líto, že jedna noc v termínu ubytování hostů byla právě na tento den svatby. Klientka od hotelu dostala zdarma při jejím pobytu láhev vína Zweigeltrebe od Vinařství Vinofo a jako omluvu za probdělý večer nabízí hotel klientovi ,,POBYTOVÝ BALÍČEK NA JEDNU NOC S POLOPENZÍ A WELLNESS“.  Klienty si recepce pamatuje, vše berou individuálně s respektem pro potřeby hostů.

Tým ATIS a.s.

5 Hodnocení

Dana Goňcová 27.8.2020

Vše bylo bez problémů, kromě úklidu. Dle instrukcí jsme pověsili na dveře cedulku, že žádáme úklid pokoje a nic se nestalo. Za celý pobyt nikdo nevynesl odpadkový koš ani nevyměnil osušky.

Děkujeme za hodnocení pobytu, Váš podmět předáme vedení hotelu k prověření a sjednání nápravy do budoucna.
Tým ATIS a.s.

Jiří Karásek 11.9.2019

Byli jsme spokojeni, kvalita stravování a zejména ubytování byla vysoká, okolní krajina jižních Čech poskytuje možnost nezapomenutelných výletů.

Králíkova Miroslava 25.7.2019

Hotel pěkný, čistý,ale první dva dny bez teplé vody a posledni dva dny bez výtahu.Perzonal příjemný.Stravovani bylo dost děsne.Meli jsme dojem,že se vaří ze zbytků předešleho dne.Meli jsme bohužel plnou penzi,kterou jsem raději vyměnila za balíčky.Vylety jsme si obstarávali sami, protože jsem tam přijeli vlastním autem.Pocasi nám přálo, takže celkově se dovolená vydařila.

Hotel pěkný, čistý“ ... děkujeme, jsme rádi za tuto zpětnou vazbu

„ale první dva dny bez teplé vody“ ... ano, za to se omlouváme, ve Veselí nad Lužnicí se prováděla rekonstrukce stávajícího vodovodu a nám do oběhového čerpadla vnikly nečistoty a tím se čerpadlo zastavilo, servisní firma nám zajistila opravu do dvou dní

„a posledni dva dny bez výtahu“ ... výtah byl mimo provoz, ale tyto starší hosty (podle údajů na voucheru 55+) jsme ubytovali do prvního patra! Nefunkčnost výtahu zavinilo kolísavé napětí při bouřce a vyhořel stykač, tuto součástku objednala firma SCHINDLER z Francie a nyní na ní čekáme, předpokládaný termín dodání této součástky je v pondělí 29.7.2019

„Perzonal příjemný“ ... děkujeme

„Stravovani bylo dost děsne.Meli jsme dojem,že se vaří ze zbytků předešleho dne.Meli jsme bohužel plnou penzi,kterou jsem raději vyměnila za balíčky“ ... (k tomu se vyjádřil náš šéfkuchař Jiří Hamr) ... Názor snoubící se s dojmem p.Králíkové je pro nás bohužel nepříjemný, nicméně se s ním absolutně neztotožňujeme a já, jako šéfkuchař, si 100% stojím za čerstvostí, kvalitou a technologickým postupem až k finální verzi pokrmu, striktně odmítám zbytky a podobné terminologie k tomuto se vztahující

„Pocasi nám přálo, takže celkově se dovolená vydařila“ ... príma ... děkujeme, že jste si našli čas a vyplnili hodnocení k Vašemu pobytu!

Vedení hotelu.

6 Hodnocení

Ladislav Berka 18.7.2019

Dobrý den,velness víkend v hotelu Lucia ,hodnotím velmi kladně po všech stránkách.Hned po příjezdu na recepci velmi krásné přivítání ,pokoj uklizen jak má být ,stravování formou bufetu bylo dostačující a jídla chutná.Obsluha příjemná a starající se o své klienty.Doporučuji.

Jiří Kuřčera 03.7.2019

S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Bylo by vhodné vybavit alespoň recepci ledničkou, kde by bylo možné ubytovaným vyhovět.

Miroslava Dvořáková 26.6.2019

Ubytování v hotelu Lucia bylo v pořádku, i přes velké horko jsme si pobyt užili. V okolí je mnoho památek a možnost navštívit pěkná místa. Třeboň, Jindřichův Hradec apod. Stravování nám také vyhovovalo, s úklidem pokoje jsme byli velmi spokojeni.

ing. Miroslav Brada 29.8.2018

Odpovídám heslovitě:
- personál hotelu i restaurace velmi ochotný
- stravování chutné a pestré
- pokoj těsný a koupelna potřebuje dovybavit
- celkové hodnocení velmi dobré - 5 ptáků

Jaromír Prycl. 05.7.2018

S ubytováním, stravováním a ostatními službami jsem spokojen. Díky za
proběhlý seniorský pobyt.

9 Hodnocení

Jaromír Petrovský 28.6.2018

S celým pobytem, ubytováním, stravou a přístupem personálu k rekrantům jsme byli naprosto spokojeni. Vše bylo bez chyby.

Frdlík František 21.6.2018

Ubytování slušné, služby hotelu slušné, strava průměr

6 Hodnocení

Polák, Konečná 20.6.2018

Byli jsme velmi spokojeni jak s ubytováním, se stravováním
i obsluhou vždy s úsměvem. Poloha hotelu umožňuje spoustu výletů v okolí. Doporučujeme. Zd Polák

8 Hodnocení

LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R17)

16.9.2017

Ubytování s parkováním bylo bez chyb,stravování skvělé.
Milí a vstřícný personál.
Na auto výlety po jižních čechách skvělé místo.

AKČNÍ NABÍDKA

● U SOUTOKU NEŽÁRKY S LUŽNICÍ - ideální místo pro výlety v Jižních Čechách

URČITĚ OCENÍTE

Proč hotel Lucia Veselí nad Lužnicí:
- hotel s wellness centrem v samém srdci Jižních Čech

POLOHA UBYTOVÁNÍ

Hotel Lucia *** se nachází v centru města Veselí nad Lužnicí mezi řekou Nežárkou a Lužnicí. Za hotelem se nachází soutok těchto dvou řek, díky tomu se místu kde se nachází hotel říká ostrov. Veselí nad Lužnicí je známé písečnými jezery a přírodní rezervací písečných dun zvanou Česká Sahara. Díky výborné poloze s železničním uzlem je dostupnost osmi historických měst jižních Čech do 20 minut automobilem, vlakem, autobusem - vše do 30 kilometrů.
Poloha je oblíbená pro cykloturistiku, vodáctví a jiné vodní sporty, včetně rybaření na jihočeských rybnících a řekách, turistiku a návštěvy hradů a zámků v okolí (Červená Lhota, Hluboká nad Vltavou, Bechyně a další).

V těsné blízkosti hotelu je půjčovna kánoí a raftů s kompletní službou odvozu od hotelu a sjezd z nedalekého Hamru zpět k hotelu, dále je ve městě půjčovna kol, půjčovna šlapadel, paddleboarding, surfing, možnost jízdy na koních.
Od hotelu se můžete vydat po cyklistické stezce architektury blatského baroka Greenways. po naučné stezce kolem Veselských pískoven a na Borkovická blata, kde se nachází Borkovická naučná stezka s bohatou faunou a flŕou chráněných rostlin a zvířat.

VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ

Recepce, dětský koutek, Wi-Fi, venkovní terasa, zahrada kolem hotelu pro relaxaci na dece či cvičení na čerstvém vzduchu, společenská místnost se stolním tenisem, úschovna kol a in-line bruslí. Zároveň je možné si pronajmout tenisový kurt, který se nachází přímo vedle hotelu. V blízkosti koupání, sportovní hala (fotbal, košíková, volejbal, plážový volejbal), Wake boarding cca 5 km, bowling cca 10 km.

Wellness centrum - vířivá vana pro 6 osob se světelnou terapií, klasická finská „suchá“ sauna, aroma pára, meditačně relaxační ochlazovací odpočinková místnost, za příplatek masáže, zábaly, rituály.

KDE BUDETE SPÁT

2, 3 a 4 - lůžkové pokoje, Spr.+WC, SAT/TV, Wi-Fi, balkon nebo terasa.

3 a 4 - lůžkové pokoje na ověření

Toto zařízení je BEZBARIÉROVÉ. Rozsah bezbariérovosti najdete v dotazníku, který nám vyplnil hotel ZDE. Sami posuďte, zda je pro Vás bezbariérovost tohoto zařízení dostatečná. Bezbariérové pokoje je nutné předem v CK ATIS vyžádat (a ověřit jejich dostupnost), jejich lůžková skladba i cena může být odlišná od typů pokojů, které CK Atis standardně nabízí.

CELKOVÁ KAPACITA

48 pokojů +1 apartmán, 111 lůžek

FORMA STRAVY

snídaně formou bufetu.
Možnost dokoupení stravy v okolních restauracích. V hotelu není k dispozici restaurace.

POBYT S DĚTMI

Jedno dítě do 3,99 bez nároku na lůžko s stravu ZDARMA.
Dítě zdarma povoleno v doprovodu 2 plně platících osob na pokoji.

MOŽNOST KOUPÁNÍ

Veselské pískovny (1 km ) - písečná jezera.
Vlkovské pískovny (1 km) - nádherná písečná pláž u jezera s písčitým podložím a sladkovodními mušlemi Slávkami, krásné koupání a opalování
Jez na řece Nežárce ( 400 metrů)
Jez Krkavec ( 1,5 km )
Soběslav (cca 10 km), letní venkovní koupaliště
V okolí rybníky, zde možnost rybolovu.

TIPY NA VÝLETY A AKTIVITY

RYBOLOV: revír č. 421038 LUŽNICE „7“ (39 ha), revír č. 421039 LUŽNICE „7B“ (130 ha), revír č. 421040 LUŽNICE „8“ (25 ha) - MO Veselí nad Lužnicí.Správce revíru Jihočeský územní výbor České Budějovice. Informace o povolenkách: tel.: 387 250 451 nebo 387 250 454.

Dovolená POD ROZHLEDNOU:

Svákov u Soběslavi (vzdálenost 10,8 km), 450 m. n. m., 45 schodů
Čtrnáct metrů vysoká rozhledna, která se nachází v blízkosti lesa, a tak je výhled celkem omezený. Nedaleko rozhledny se nachází krytý vyhlídkový altán. Provozní doba (bez záruky): neomezeně
Vstupné (bez záruky): zdarma

Rozhledna Rýdův kopec - Děbolín směr Jindřichův Hradec ( vzdálenost 21 km )

NEPŘEHLÉDNĚTE

Pobyt začíná nástupem od 15:00 hod v den příjezdu a snídaní druhý den ráno. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 10:00 hod poslední den pobytu.

REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)

16 Kč/os./den

POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)

400 Kč/den

PARKOVÁNÍ (informativní údaj)

zdarma

PŘÍJEZD VLAKEM

Vlakem do Veselí nad Lužnicí dále k hotelu 1,5 km po hlavní silnici směr Č. Budějovice.

Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz.

PŘÍJEZD AUTOBUSEM

Autobusem do Veselí nad Lužnicí - autobusová zastávka Kulturní dům (50 m).

PŘÍJEZD AUTEM

Autem po silnici E55 do centra města, za mostem přes řeku - vpravo. Parkování u hotelu.
Vzdálenost z Prahy: 118 km, z Brna: 192 km, z Ostravy: 366km.

Přehled pobytových balíčků a ceny