Hodnocení hotelu
(9 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R22)
Jiří
16.12.2022
Spolojenost. Vše proběhlo dle objednávky a plánu
10
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R22)
Kamila
25.11.2022
Ubytování, strava, procedury, wellness - skvělé.
10
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R21)
Zdeňka Blažková
28.9.2021
Zakoupili jsme si pobyt Relax v Konstantinových lázních v termínu 17. – 19. 9. 2021.
Pobyt neměl žádnou chybu. Recepční lázeňského domu byla velmi příjemná a ochotná, rovněž masáž a koupel - součásti pobytu.
Lázně a jejich okolí jsou velice malebné a lákají k výletům. Během pobytu jsme využili rovněž nabídky z kulturního kalendáře. Velmi jsme se těšili na taneční večer s živou hudbou. Po vycházce na Hradišťském vrchu a příjemném pobytu v bazénu jsme chtěli zakončit den při příjemné hudbě se sklenicí vína.
Program tanečního večera začínal ve 20,00 hodin, my jsme do restaurace přišli jsme ve 20,15 hod. V restauraci již seděli hosté, hrála hudba. Na stolech hostů stálo občerstvení – víno, pivo apod.
Posadili jsme se ke stolu a čekali, zda přijde obsluha a my si objednáme nápoje. Čekali jsme, čekali, čekali a nikdo, kdo by nás obsloužil, zkrátka nikdo nepřišel . Čekali jsme do první přestávky a i poté. Pak jsme nevydržela a šla se zeptat, jak se objednává občerstvení. Dozvěděla jsem se, že po zahájení programu přišla servírka, roznesla objednané pití přítomným hostům, pak je hned zkasírovala a poté odešla. Pokud někdo přišel později, neměl šanci si nic objednat.
Zklamaní jsme odešli. Říkali jsme si, kde že to jsme, kam jsme se to dostali. Nevím, do kolika hodin měl být program tanečního večera, ale myslím si, že je to vůči hostům poněkud zvláštní chování. Od přítomných hostů jsem se dozvěděla, že to tam teď zkrátka takto chodí.
Mgr. Zdeňka Blažková
Vážená paní Blažková, děkujeme za recenzi. Níže vyjádření vedení Konstantinových Lázní:
po přečtení a prověření příspěvku paní Mgr. Zdeňky Blažkové musíme konstatovat, že ačkoliv jinak vyjádřila s pobytem v našich lázních naprostou spokojenost, v tom jediném bodě, na který si stěžovala, ji musíme dát za pravdu. Zmiňovaný večer s živou hudbou, na kterém se jí nepodařilo zakoupit nápoje, byl opravdu stižen tímto nedostatkem a to z důvodu náhlé kritické personální situace mezi obslužným personálem na lázeňském hotelu Prusík. Velice se za to omlouváme, přijali jsme taková opatření, abychom mohli, i za přetrvávající kritické personální situace našim hostům lépe vyhovět. Znamená to konkrétně, že otevírací doba naší kavárny Srdce je rozšířena na dobu od 10.00 do 19.00 hodin, přičemž v době tanečních večerů mají hosté možnost objednat si nápoje do 20.30 hodin.Věříme, že v budoucnu se podobné situace nebudou opakovat nejen u vašich hostů.
Tým CK ATIS
8
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)
DANUŠE HAKLOVÁ
04.9.2020
KL JSOU MALÉ, ČISTÉ LÁZNĚ V KRÁSNÉM HISTORICKÉM PROSTŘEDÍ.
PRO MNĚ BYL VELKÝM PLUSEM BAZÉN, KTERÝ NEBYL PLNĚ OBSAZEN A VŽDY PŘIPRAVEN K POUŽITÍ.
UBYTOVÁNÍ - VZHLEDEM K TOMU, ŽE VYPADALO A SNAD I BYLO PO REKONSTRUKCI, VŠE POSLOUŽILO JAK MĚLO A BEZ ZÁVAD.
ŠVÉDSKÉ STOLY BYLY ROZMANITÉ A BOHATÉ JAK OBSAHEM TAK KVALITOU(DOST ZELENINY)ROVNĚŽ SERVÍROVANÝM VEČEŘÍM SE NEDALO NIC VYTKNOUT.
OBSLUHUJÍCÍ PERSONÁL OCHOTNÝ A PŘÍVĚTIVÝ.
ZÚČASTNILY JSME SE S PÍ PURMANOVOU NĚKOLIKA HUDEBNÍCH PRODUKCÍ URČENÝM LÁZEŇSKÝM HOSTŮM. MYSLÍM,ŽE SE KAŽDÝ ÚČINKUJÍCÍ SNAŽIL UPLATNIT SVÉ SCHOPNOSTI A ZNALOSTI JAK NEJLÉPE UMĚL A S VKUSEM. TOTÉŽ MOHU POTVRDIT I O PRŮVODCI(NEJSEM SI JISTÁ P. JIRSÁK) NA OVČÍ VRŠEK, KTERÝ PODAL VYČERPÁVAJÍCÍ VÝKLAD A NAVÍC POUŽIL I SVÉ AUTO K ODVOZU HOSTŮ NA POTŘEBNÉ MÍSTO. POZVÁNÍ NA PIVO, JAKO REVANŠ,S DÍKY ODMÍTL.
NA POBYT V KL BUDU RÁDA VZPOMÍNAT A DOPORUČÍM JEJ I SVÝM ZNÁMÝM.
10
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)
Hana Soumarová
08.8.2020
Prostředí, lidé, ubytování,stravování, procedury, to vše hodnotím na výbornou. Zajímavá lokalita, příjemní lidé a možnost podnikat výlety za objevováním nových míst.
Od pracovnic Atis jen čekám na odpověď na dotaz, který jsem jim posílala ohledně lázeňského voucheru.
Jinak všem velká pochvala.
10
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)
Anna
19.7.2020
10
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20)
Kadlec Zdeněk
11.7.2020
Kvalita ubytování velmi dobrá včetně čistoty,strava v nezvyklých kombinacích(např.kančí guláš s rýží),né příliš kvalitně ochucená.Na recepci chybí letáčky a mapky s doporučením výletů(v lázních se asi nepočítá s touto aktivitou).Personál v celku vstřícný.Procedůry 15-ti minutové.
Prostředí a příroda krása.
7
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R20svatky)
03.1.2020
Cestovka: chybný údaj k příjezdu (hlásit se v Prusíku). Nezdůrazěno, že hotel Jirásek poskytuje pouze ubytování a snídaně. Na vše ostatní se musí docházet přes park (pro starší osoby s holemi v zimě obtížné).
Štědrý večer: personál se nechoval profesionáně, jeho oblečení neodpovídalo vážnosti večera. První chod místo v 17,00 hod, až v 18,00. Avizovaná rybí polévka nebyla rybí, hlavní jídlo studené(přírodní kuřecí řízek,brambor a omáčka), poslední chod závin byl serírován až ve 21,30. Chyběl organizátor večera, nebyl přípitek.
Wellness: velice špatně vyřešeno oblékání po ukončení pobytu. S holemi, taškou s botami, zimním kabátem a ostatním oblečením, mokrým tělem i plavkami po mokré podlaze hrozilo upadnutí s následkem úrazu. Proč nejsou oddělena pohlaví?
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení pobytu v Konstantinových Lázních, které jsme předali k vyjádření lázních.
Zde je jejich reakce.
Při reakci na zaslanou recenzi vycházíme ze skutečností, které jsme byli schopni z časovým odstupem spolehlivě zjistit. Fakt, že hotel Jirásek poskytoval v rámci svátečních balíčků pouze ubytování a snídaně vycházel z naší snahy poskytnout hostům větší komfort tím, že budou moci večeřet na stejném místě, kde se odehrával každý večer kulturní program, tedy v hotelu Prusík. Bohužel jsme nestihli tento náš záměr hostům před příjezdem oznámit, za což se omlouváme.
V dotčeném období byla recepce Jirásek v plném provozu, nebylo třeba se registrovat v hotelu recepce Prusík, takže bylo zbytečné hosty na cokoliv ohledně registrace upozorňovat (zde se omlouváme za CK ATIS a informace do budoucna opravíme).
K průběhu štědrého večera můžeme uvést, že personál byl k dispozici v dostatečném počtu, jeho oblečení bylo standardní (černé kalhoty/sukně, bílá košile/halenka) což považujeme i k sváteční večeři za adekvátní.
Bohužel opravdu došlo vzhledem k rozsáhlejšímu servisu k posunutí časového rámce večeří, takže mezi aperitivem a závěrečnou položkou večeře (dezertem) uplynuly více než 4 hodiny, což mohlo některým klientům vadit. Na druhou stranu se jednalo o sváteční večeři a naší snahou bylo spíše vytvořit a zdůraznit pohodovou atmosféru než servírovat večeři v rekordním čase. K samotnému menu uvádíme, že rybí polévka byla opravdu rybí, jednalo se o vývar s rybími knedlíčky, možná trošku odlišná regionální receptura.
Přípitek proběhl formou oslovení každého jednotlivého stolu provozním, kdy servíroval náš lázeňský likér a zároveň osobně popřál účastníkům večeře. K tomuto způsobu jsme přistoupili vzhledem k nejednotného příchodu hostů do restaurace, abychom dříve příchozí nenechali čekat. Tento provozní pracovník byl zároveň i organizátorem večera.
10
Hodnocení
LÁZEŇSKÉ PENZIONY - Konstantinovy Lázně (H2588R19)
Chvala Vladislav
26.12.2019
Vse OK ubytovani sluzby i stravovani vyborne. S pozdravem Chvala
10
Hodnocení